Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی طی پیامی به موضوع سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری پرداخت که متن آن به شرح ذیل است:

سه هفته تا سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی است. فرمایشات رهبر انقلاب باید فصل‌الخطاب همه‌ی دلسوزان انقلاب و ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز تا ۲۸ خرداد همه ظرفیت‌ها خصوصاً در جامعه دانشگاهی باید در کمک به مشارکت حداکثری به‌کار گرفته شود.

یگانه مسیر تحقق مشارکت بالا در شرایط فعلی ترسیم آینده‌ای مطلوب ناظر به واقعیت‌های جامعه است و این ممکن نیست مگر با ایجاد رقابت بر سر ایده‌ها و برنامه‌ها برای اداره‌ی بهتر کشور در حوزه‌ی اقتصاد که جامعه دانشگاهی می‌تواند در این راه نقش‌آفرینی جدی کند.

در روزهای اخیر طیف‌های مختلف از اساتید و دانشجویان در تشکل‌های مختلف در خصوص مسائل ناظر به احراز صلاحیت‌ها اظهار نظر کرده‌اند. عده‌ای در دفاع از تصمیم شورا و عده‌ای با دغدغه‌ی افزایش مشارکت دلسوزانه در نقد تشخیص شورای نگهبان؛ و هر دو گروه، سخنان رهبر انقلاب را فصل الخطاب می‌دانند. هر دو گروه ماجورند و کسی حق ندارد دانشجویان دلسوز را تخطئه کند.

آینده روشن از مسیر پرسشگری دغدغه‌مندانه و پذیرش چارچوب‌ها و تمکین به قانون می‌گذرد. دوره نقد با قطعیت تصمیم شورا و تسلیم در مقابل قانون گذشت و دوره تلاش برای مشارکت حداکثری و انتخاب مطلوب آغاز شده است.

ان‌شاءالله از امروز همه توان‌ها برای بیشینه شدن حضور مردم مصروف خواهد شد.

کد خبر 5222105

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مصطفی رستمی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 شورای نگهبان بررسی صلاحیت انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان محمد باقر قالیباف صحن مجلس آیت الله سید ابراهیم رئیسی برجام فلسطین نبرد شمشیر قدس اسحاق جهانگیری انتخابات ریاست جمهوری محمد جواد ظریف ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است