Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:26:12 GMT

سهرابیان: اشتغال به کار حداقل پاداش نصیری است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۸۲۰۳

سهرابیان: اشتغال به کار حداقل پاداش نصیری است

«علیرضا سهرابیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در اردیبهشت قایقرانان ایرانی توانستند سه سهمیه توکیو را کسب کردند اظهار داشت: برنامه قایقرانی بر محور توسعه و موفقیت است. ما در اردیبهشت‌ماه سه سهمیه در مسابقات گزینشی المپیک و پارالمپیک کسب کردیم. علی آقامیرزایی در تایلند، نازنین ملایی و بهمن نصیری در ژاپن و اسلام جاهدی در مجارستان به این موفقیت‌ها  دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه سیستم گزینشی و قوانین آن به گونه‌ای بود که اجازه کسب سهمیه بیشتر را نداد چون اگر این سیستم مانند دوره‌های گذشته بود ما اکنون چهار سهمیه برای قایقرانی کسب کرده بودیم. 

او ادامه داد: براساس قوانین مسابقات گزینشی ژاپن تنها یک قایق ایرانی سهمیه کسب کرد و این موجب شد تا ما برای انتخاب المپیکی با مشکلاتی مواجه باشیم. خانم ملایی و بهمن نصیری موفق به کسب سهمیه توکیو شده بودند اما باید یکی از این قهرمانان ملی حذف می شد و این سخت‌ترین کار فدراسیون و کمیته فنی بود. هر ۲ این قایقرانان از بهترین‌های ما هستند اما فشاری که بر روی فدراسیون برای انتخاب بود غیر قابل انکار است. 

رییس فدراسیون قایقرانی این را هم گفت: این فشار از سوی افراد ورزشی و غیر ورزشی بود و هر روز تماس‌هایی با فدراسیون گرفته می‌شد اما کاری که بهمن نصیری انجام داد پهلوانانه بود و تمام این فشارها را برداشت. او با انصراف خود فدراسیون را از فشار خارج و ما قدردان این کار جوانمردانه هستیم. بدون شک حرکت وی بی‌پاسخ نخواهد ماند بلکه از روز گذشته رایزنی برای پاداش او  شروع شده است.

وی ادامه داد: در جلسه با رییس کمیته ملی المپیک و دکتر نوبخت موضوع حل مشکلات اشتغال این قهرمان در دستور کار قرار گرفت و در جلسه حضوری نیز بر آن پافشاری خواهم کرد بهترین هدیه به وی در شرایط کنونی اشتغال به کار است تا دغدغه‌های این قهرمان کم شود.

سهرابیان این را هم افزود: اگر بگویم سیستم تقسیم سهمیه در این برخی از ورزشکاران سرشناس را حذف می‌کند گزاف نیست. فدراسیون جهانی به بهانه شرکت دادن ورزشکارا نبرخی از کشورها سهمیه‌ها را محدود کرد و این کار را برای توسعه قایقرانی انجام داد اما حضور برخی از ورزشکارانی که نام و نشان زیادی در قایقرانی و رشته‌های مختلف آن ندارند موجب گرفتن شور و هیجان رقابت خواهد شد. 

او در پایان تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا با یک برنامه مدون زمینه موفقیت هر چه بیشتر قایقرانان در المپیک فراهم کنیم و بعد از آن نیز برنامه باید برنامه خود را متمرکز کنیم تا شمار بیشتری به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اعزام شود. قایقرانان ایرانی ظرفیت زیادی برای موفقیت در آسیا دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بهمن نصیری ژاپن فدراسیون قایقرانی کمیته ملی المپیک بهمن نصیری ژاپن علیرضا سهرابیان فدراسیون قایقرانی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر فوری: "کِی و چی" سفیر رسمی "کوینکس" شد

سرانجام مذاکرات دوجانبه "کی و چی" و "کوینکس" ساعاتی پیش به پایان رسید و "کی و چی" سفیر رسمی این صرافی بین المللی در میان فارسی زبانان سراسر جهان شد و توافقات زیر به عمل آمد:

یکی از امتیازاتی که "کی و چی" در این توافق برای فارسی زبانان از "کوینکس" گرفته این است که از این به بعد، 10درصد از کارمزد هر تراکنش، به عنوان "پاداش" به حساب شان واریز می شود. تا پیش از این، چنین پاداشی وجود نداشت.

همچنین کوینکس متعهد شده است در صورت رسیدن اعضای جدید فارسی زبان به تعداد مشخصی در بازه های زمانی، جوایز دلاری ویژه فارسی زبانان اختصاص دهد.

در یکی بندهای این توافق آمده است که برای مشخص شدن این اعضا و بهره مندی شان از 10 درصد پاداش دائمی، نام keyochi به عنوان سفیر رسمی در فرم ثبت نام به عنوان کد رفرال یا دعوت، قید شود. (با حروف کوچک و بدون@)

گروه تخصصی"کی و چی" نیز ملزم به آموزش افراد و نیز پشتیبانی و راهنمایی آنها شده است.

 با زدن روی این لینک عضو نسخه فارسی کوینکس شوید و اگر با نحوه عضویت و روش خرید و فروش ارزهای دیجیتال آشنایی ندارید با عضویت در کانال تلگرامی جدیدالتاسیس "کی و چی" در جریان دوره های رایگان و آنلاین آموزشی قرار بگیرید:  @keyochi

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهی متفاوت طی کن (+فیلم)

دیگر خبرها

  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • خبر فوری: "کِی و چی" سفیر رسمی "کوینکس" شد
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری