Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در آیین بهره برداری این مدارس، اظهار داشت: تمام تلاش ما زدودن گرد محرومیت از چهره مناطق محروم کشور است و در این راه، خود را خادم ملت شریف ایران دانسته و تمام فعالیت خود را با منت پذیری از مردم عزیز میهن انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مرتضی کشکولی افزود: فعالیت مدرسه سازی، گوشه‌ای از مردم سالاری دینی است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به ثمر نشستن خون پاک شهدای والا مقام محقق شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز چهار مدرسه در قالب پنج کلاس درس با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیدند.

امیرغفوری نژاد اضافه کرد: چهار مدرسه افتتاح شده در شهرستان سلسله به تفکیک، مدرسه یک کلاسه روستای اسحاق آباد توسط خیر دکتر محمد رستمی نژاد، مدرسه یک کلاسه روستای شاهیله توسط خیر حاج ابراهیم احمدی پور، مدرسه یک کلاسه روستای سرینجه توسط خیر دکتر عبدالرضا فولادوند و مدرسه ۲ کلاسه روستای لعل آباد توسط خیرین خانواده مرحوم آیت الله بلندنظر و دکتر معزی با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ساخته شده است.

او ادامه داد: تعداد پنج کلاس خیرساز در منطقه قلایی شهرستان سلسله با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به طرح آجر به آجر بیان کرد: بسته طرح تحولی «آجر به آجر» با هدف ساخت و تجهیز مدارس با مشارکت آحاد مردم صورت می‌گیرد.

غفوری نژاد تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز در سال‌های اخیر با ورود به عرصه مشارکت در احداث فضا‌های آموزشی و ایجاد مدارسی ایمن، امن و مجهز برای آینده‌سازان کشورمان، سهم بسزایی داشته‌اند.

او گفت: خیرین همواره در عرصه ساخت و مشارکت فضا‌های آموزشی حضور فعال داشته و قطعاً بدون کمک این عزیزان با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهیم شد.

بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در شهرستان سلسله به تحصیل علم و دانش اشتغال دارند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی و تجهیز مدارس بهره برداری طرح کلاسه روستای توسط خیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده