Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:17:49 GMT

بار درمانی سه شهرستان غرب تهران بر عهده «شهریار»

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۸۳۴۸

بار درمانی سه شهرستان غرب تهران بر عهده «شهریار»

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ وضعیت موجود شیوع کرونا ویروس از واکسیناسیون بیش از 10هزار نفر در سطح شهرستان شهریار خبر داد.

نورالله طاهری در گفتگو با ایسنا، در تشریح وضعیت شهرستان شهریار به لحاظ شیوع کرونا ویروس و تزریق واکسن گفت: در حال حاضر شهرستان شهریار در وضعیت هشدار نارنجی بیماری کرونا قرار دارد لذا همه شهروندان باید ادامه رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند بی تردید ساده انگاری و بی توجهی به معنای بازگشت به شرایط بد گذشته است؛ باید در جهت حفظ شرایط فعلی و کنترل بیماری مشارکت فعال داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان‌های شهریار در طول بیش از یک سال اخیر به حق بار درمانی سه شهرستان غرب استان را برعهده داشتند که این نشان از تلاش و مجاهدت قابل تقدیر کادر درمانی دارد. خوشبختانه شیب موج چهارم کرونا با آغاز روند واکسیناسیون سراسری شکسته شده و موجب بهبود نسبی وضعیت شهرستان شهریار در شیوع کرونا ویروس شده است.

وی ادامه داد: برای انجام واکسیناسیون عمومی در شهریار و تامین فضا برای تزریق واکسن به گروه های سنی اعلام شده همه دستگاه ها به ویژه شهرداری‌ها، بسیج، ائمه جمعه با محوریت شبکه بهداشت وارد عمل شدند و امیدواریم با انجام واکسیناسیون و رعایت همزمان دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط سفید برسیم. در حال حاضر ۱۰ مرکز واکسیناسیون عمومی در سطح شهرستان فعال شده است و تاکنون مجموع واکسیناسیون صورت گرفته در شهرستان به بیش از ۱۰ هزار نفر برای نوبت اول رسیده است و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیز نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر امار ابتلا و بستری ناشی از کرونا در سطح شهرستان شهریار کاهش پیدا کرده است؛ این کاهش در امار با همکاری و مشارکت مردم، تلاش کادر درمان و همکاری اصناف در امر تعطیلی گروه‌های شغلی اعلام شده محقق شده که قابل تقدیر است البته لازم است که با توجه به وضعیت ویژه استان تهران و شهرستان شهریار کماکان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌ها به منظور حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش شیوع بیماری  در اولویت عموم باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری شهریار کروناویروس همه باهم علیه کرونا دستورالعمل های بهداشتی شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

دریافت 20 MB

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین: تاکنون نزدیک به ۱۸۵ تا ۱۹۰ شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از ۳۰۰ تا ۴۰۰ شهید نیز فراتر خواهد رفت.

همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن  پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

دیگر خبرها

  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا