Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@11:50:27 GMT

گوشی هوشمند Nord۲ با چیپست Dimensity ۱۲۰۰

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۸۳۵۳

گوشی هوشمند Nord۲ با چیپست Dimensity ۱۲۰۰

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ شرکت OnePlus نام اصلی گوشی جدید خود یعنی Nord۲ را تایید کرد. در واقع خود این شرکت، نام گوشی هوشمند Nord۲ را در بخش سوالات متداول وب سایت خود، در نسخه تبلیغاتی جدید Stadia Premiere Edition که در انگلستان، آلمان و فرانسه در حال اجرا است، تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تبلیغات تا ۳۰ سپتامبر ادامه دارد و اگر Nord۲ پیش از آن در دسترس نباشد، این تبلیغات هیچ فایده‌ای برای این شرکت ندارد پس احتمالا زودتر از تاریخ بالا عرضه خواهد شد.

مشخصات پردازنده گوشی Nord۲

از چند موردی که تاکنون درباره گوشی Nord۲ شنیده ایم، به نظر می‌رسد که چیپست Dimensity ۱۲۰۰ مدیاتک، مهمترین ویژگی آن باشد. شایعات بی شماری در مورد شرکت وان پلاس مطرح شده که این شرکت با استفاده از چیپست‌های SoCs ساخته شده توسط کوالکام، گوشی خواهد ساخت، اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است.

همچنین سری جدید گوشی OnePlus 9 با نام وان پلاس 9 لایت که هنوز در ایران عرضه نشده، به زودی در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی با اسنپدراگون ۸۶۵ در سال جدید میلادی به نسخه‌های OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro می‌پیوندد و تعداد اعضای این خانواده را به ۳ عضو می‌رساند. پیوستن به OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro اتفاقی غافلگیرکننده برای OnePlus 9 Lite خواهد بود. این مدل به جای اسنپدراگون ۸۸۸ که در دو مورد دیگر استفاده شده‌است، از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تغذیه خواهد کرد. اسنپدراگون ۸۶۵ یکی از بهترین چیپست‌های تولید شده سال ۲۰۲۰ توسط کوالکام است، بنابراین قطعا هیچ مشکلی نخواهد داشت.

شایان ذکر است که اخیرا، قرار بر این شده شرکت Hasselblad دوربین‌های شرکت وان پلاس را تامین کند. همانطور که بیشتر عکاسان حرفه‌ای می‌دانند، Hasselblad یکی از شناخته شده‌ترین و ممتازترین برند‌های صنعت عکاسی است. مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو اظهار داشت که افزودن هاسلبلاد به تیم وان پلاس معیار جدیدی در عکاسی تلفن همراه ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید

گوشی OnePlus Nord N۱ را بیشتر بشناسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وان پلاس گوشی هوشمند وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس

منابع آگاه از احتمال تداوم کاهش تولید نفت اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک‌پلاس) پس از ماه ژوئن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سه منبع آگاه اعلام کردند اوپک‌پلاس ممکن است در صورت افزایش‌نیافتن تقاضای نفت، کاهش داوطلبانه روزانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت خود را پس از ماه ژوئن هم ادامه دهد؛ هرچند مذاکرات رسمی اعضای این ائتلاف هنوز آغاز نشده است.

اوپک‌پلاس از اواخر سال ۲۰۲۲، هم‌زمان با افزایش تولید ایالات‌متحده و دیگر تولیدکنندگان غیرعضو و نگرانی درباره تقاضا به‌دلیل دست‌وپنجه نرم‌کردن اقتصادهای بزرگ جهان با افزایش نرخ بهره بانکی، برنامه کاهش تولید نفت خام را اجرا کرده است.

نشست بعدی اعضای اوپک‌پلاس قرار است روز یکم ژوئن (شنبه، ۱۲ خرداد) به‌منظور تعیین سیاست تولید نفت در وین برگزار شود.

اوپک‌پلاس هم‌اکنون تولید خود را روزانه ۵ میلیون و ۸۶۰ هزار بشکه کاهش می‌دهد که معادل با ۵.۷درصد تقاضای جهانی است. اعضای اوپک پلاس ۳ میلیون و ۶۶۰ هزار بشکه از این مقدار کاهش تولید را بر عهده دارند، که تا پایان سال ۲۰۲۴ ادامه می‌دهند و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه از آن هم از سوی برخی اعضا به‌صورت داوطلبانه کاهش می‌یابد، که پایان ژوئن منقضی می‌شود.

تنش‌ها در خاورمیانه سبب افزایش قیمت نفت در سال جاری شده، هرچند نگرانی درباره رشد اقتصادی و بالارفتن نرخ بهره بانکی هم بر قیمت نفت تأثیرگذار بوده است. قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال روز چهارشنبه (۱۲ خرداد) به پایین‌ترین حد خود در هفت هفته گذشته رسید و با قیمت هر بشکه ۸۳ دلار و ۴۴ سنت معامله شد.

سه منبع از کشورهایی که به‌صورت داوطلبانه عرضه نفت خود را کاهش داده‌اند، از احتمال تمدید توافق کاهش خبر دادند.

به‌گفته یکی از این منابع، کاهش تولید ممکن است تا پایان سال ادامه یابد، درحالی‌که منبع دیگری اعلام کرد برای اینکه اوپک‌پلاس تغییری در برنامه تولید خود ایجاد کند، به افزایش ناگهانی تقاضا نیاز است.

الجزایر، عراق، قزاقستان، کویت، عمان، روسیه، عربستان سعودی و امارات‌متحده عربی کشورهایی هستند که تولید نفت خود را داوطلبانه، بیشتر از مقدار توافق‌شده کاهش داده‌اند.

ریچارد برنز از مؤسسه انرژی اسپکتز گفت: به نظر ما احتمال ادامه برنامه کاهش تولید اوپک‌پلاس پس از ماه ژوئن زیاد است، اما هنوز مطمئن نیستیم؛ زیرا فکر می‌کنیم اعضا هنوز وارد مذاکره و تصمیم‌گیری دراین‌باره نشده‌اند.

تحلیلگران می‌گویند گزینه دیگر این است که بخشی یا همه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه کاهش روزانه تولید نفت پس از ماه ژوئن لغو شود.

اوپک پیش‌بینی کرده است که تقاضای روزانه نفت یک سال دیگر با رشد به‌نسبت بالای ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه‌ای همراه باشد، درحالی‌که آژانس بین‌المللی انرژی، رشد بسیار کمتر و روزانه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه را پیش‌بینی می‌کند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس