Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، آیت الله عبادپور اعلام کرد: تمام بهره برداران حوزه کشاورزی در این چهار استان، می توانند جهت مشاوره تلفنی در خصوص مسائل فنی کشاورزی از طریق شماره سراسری ۰۹۶۸۰۰، با استفاده از خط تلفن ثابت و یا تلفن همراه، با متخصصین استان خود تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه در این سامانه تعداد ۳۹ محقق معین در هر استان در قالب ۱۳ گروه تماس (RING GROUP) تعریف شده است، گفت: کشاورزان از طریق منوهای خودکار سامانه به کارشناس پهنه خود و یا محققین معین براساس سه گروه اصلی زراعت (زیرگروه های بذر و رقم، گیاهپزشکی، تغذیه، آبیاری و آب و خاک)، باغبانی (زیرگروه های بذر و رقم، گیاهپزشکی، تغذیه، آبیاری و آب و خاک) و دام و طیور و آبزیان (زیرگروه های دام سنگین، دام سبک، طیور، آبزیان، زنبورعسل و کرم ابریشم) به متخصصین موردنظر متصل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه در ساعت غیر اداری و روزهای تعطیل، پیام کشاورز ضبط شده و متخصصین استانی می توانند از طریق سامانه تلفن گویا، به پیام های ضبط شده دسترسی داشته باشند، گفت: از دیگر ویژگی های این سامانه در آینده نزدیک، تعریف گویش و زبان محلی برای هر استان می باشد.

تمام مراحل طراحی و اجراء این سامانه به عنوان دستاورد ستاد هوشمندسازی کشاورزی، در مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به انجام رسیده است.

در مرحله بعدی، به زودی امکان ارتباط با متخصصین کشاورزی علاوه بر تماس مستقیم تلفنی، از طریق اپلیکیشن تاک و ارتباط برقراری چت (متنی، صوتی و تصویری، ارسال بسته صوتی و تصویری) برقرار خواهد شد تا امکان ارتباط بهره برداران بخش کشاورزی با متخصصین، به شیوه های مختلف برقرار شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی کشاورزی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی کشاورزی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی آذربایجان شرقی کشاورزی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب

ایسنا/بوشهر رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر گفت: صاحبان صنایع استان جهت جذب دانشجویان بورسیه می‌توانند از طریق سامانه سیب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کنند.

محمدرضا صادقی افزود: صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب به آدرس https://sib.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صادقی عنوان کرد : طبق این فراخوان کلیه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در کلیه مقاطع می‌توانند تا 30 اردیبهشت ماه 1403 نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی بیان کرد: کلیه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه 1403 درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی