Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت پایبندی گروه‌های مقاومت به آتش‌بس به میزان پایبندی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

خبرگزاری صفا به نقل از البطش گزارش داد، موشک‌های مختلف فلسطین، غرور و نخوت رژیم صهیونیستی را از بین برد.

وی تأکید کرد، محله الشیخ جراح، قدس و تجاوز به مسجد الاقصی و ترور فرماندهان مقاومت، خط قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول جهاد خاطر نشان کرد، مسئله قدس پایتخت فلسطین، بار دیگر در درون ملت اسلام و به صدر اولویت‌های آنان بازگشت.

البطش با بیان اینکه ملت مسلمان، با مقاومت و مردم فلسطین متحد شدند، تصریح کرد، رخدادهای اخیر غزه، مرحله آزادسازی را کلید زد.

وی با بیان اینکه این رخدادها، نقطه تحول مهمی در تاریخ جنگ با رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد، باید بر اساس نتایج این جنگ، رفتار کرد و بار دیگر به دنبال مذاکره و صلح با صهیونیست‌ها نرفت.

این رهبر جهاد خاطر نشان کرد: «گزینه اسلحه، گزینه‌ای برای بازدارندگی در برابر رژیم [صهیونیستی] است، بر عکس عادی‌سازی و صلح با آن».

البطش تأکید کرد، مقاومت و فرماندهان آن در جنگ، گفتار و رفتار صادقانه‌ای داشتند و «رژیم صهیونیستی تحمل هیچ شکستی ندارد».

وی با بیان اینکه این جنگ، سستی این رژیم را نشان داد، تصریح کرد، زمانی که جنگ آغاز شد، صهیونیست‌ها، آتش‌بس را رد کردند، ولی هنگامی که موشکها به تمامی مناطق اصابت کرد، به هوش آمدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ملت فلسطین جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها

مقامات رژیم صهیونیستی درحالی رویای متوهمانه نابودی جنبش حماس را در سر می‌پروراندند که امروز با وجود ورود جنگ غزه به هشتمین ماه، رژیم صهیونیستی در شرایطی به سر می‌برد که نه تنها توان نابود کردن حماس را ندارد، بلکه قادر به آزاد کردن اسرای خود نیست و حملات مقاومت فلسطین نیز همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش ایسنا، مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش رژیم اشغالگر، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات نظامی ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و امروز وارد دویست و دوازدهمین روز خود شده است؛ اما ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در دستیابی به اهداف متوهمانه‌اش ناکام مانده است.

در همین راستا، شبکه الجزیره گزارش داد: اسرائیل به هیچ یک از اهدافی که ماه‌ها پیش اعلام کرده بود، یعنی از بین بردن مقاومت، آزادی اسرا و خلع سلاح نوار غزه، دست نیافت و در این مسیر ناکام ماند.

الجزیره گزارش داد رژیم صهیونیستی برای دستیابی به اهداف متوهمانه خود در مرحله نخست با انجام حملات هوایی اقدام به از بین بردن زیربناهای حیاتی در نوار غزه کرد و در مرحله دوم نیز تلاش کرد تا ساختار مقاومت شامل رهبری، ساختار نظامی، تونل‌ها و سامانه‌های موشکی را از بین ببرد.

رژیم صهیونیستی همچنین در مرحله بعد نابودی کامل مقاومت و تسلط امنیتی بر نوار غزه را برای خود متصور شده بود.

طبق این گزارش، با این وجود امروز و پس از هفت ماه درگیری، گروه‌های مقاومت همچنان می‌توانند از مناطقی که رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود «به طور کامل از وجود رزمندگان پاکسازی کرده است» راکت شلیک کند و همین امر باعث شد «اسحاق بریک» کارشناس نظامی صهیونیست بگوید که رژیم اشغالگر از نظر نظامی به بن‌بست رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • حمله موشکی گردان‌های قدس به «سدیروت» و «مفلاسیم»
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد