Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی ایرانی تیم ملی کاراته هنگ‌کنگ ابراز امیدواری کرد، تجربیاتی که از حضور در کنار تیم‌های ملی داشته است در هنگ‌کنگ به او کمک کند و به‌عنوان نماینده‌ای از کاراته ایران اثرگذار باشد.

سعید حسنی‌ پور درباره توافق خود با تیم ملی کاراته هنگ‌کنگ گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، حسنی پور در ابتدا اظهار داشت:

در ابتدا از طریق فضای مجازی اطلاع پیدا کردم که هنگ‌کنگ به دنبال مربی است و در ادامه استاد احمد صافی سرمربی تیم ملی کره جنوبی نیز این موضوع را به من اطلاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

بعد از آن قضیه را با فدراسیون کاراته و سرمربی تیم ملی در جریان گذاشتم و با موافقت آنها مصاحبه‌ای با مسئولان هنگ‌کنگ انجام دادم که منجر به توافق و امضای قرارداد دو ساله شد. مکاتبات و مذاکرات ما از چند ماه پیش شروع شده بود و در جریان مسابقات کاراته استانبول توافقات نهایی حاصل شد.

مربی سابق تیم ملی کاراته در  مورد نقش خود در کادر فنی تیم ملی هنگ‌کنگ گفت:

در جریان مذاکرات دو نفر از مسئولان انستیتو ورزش هنگ‌کنگ، مسئولان فدراسیون کاراته و ویلیام سرمربی انگلیسی این کشور حضور داشتند. سرمربی این کشور دارنده مدال طلای جهان بوده و سرمربی انگلیس در مسابقات جهانی اتریش است. من هم قرار است به‌عنوان مربی ارشد کومیته با هنگ‌کنگ همکاری داشته باشم.

حسنی‌پور با اشاره به آشنایی کاراته هنگ‌کنگ با مربیان ایرانی گفت:

در گذشته محمود کرک‌آبادی چند سال هدایت تیم ملی هنگ‌کنگ را برعهده داشت و با این تیم نتایج بسیار خوبی قرار گرفت. همین همکاری باعث شده است تا آنها به خوبی با کاراته ایران آشنا باشند. در حال حاضر نیز در بخش کاتا موفق به کسب یک سهمیه المپیک شده‌اند، اما در کومیته توفیقی نداشته‌اند.

وی درباره همکاری خود در سال‌های اخیر با تیم ملی گفت:

تا سال 93 به‌عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی بودم و از سال 94 تا 96 در رده‌های سنی پایه با مربیان مختلفی همکاری داشتم و از سال 97 نیز با افتخار در کنار شهرام هروی و تیم ملی کاراته بودم. امیدوارم تجربیات که از حضور در کنار تیم‌های ملی داشتم در هنگ‌کنگ به من کمک کند و بتوانم به‌عنوان نماینده‌ای از کاراته ایران اثرگذار باشم.

مربی سابق تیم ملی کاراته راجع به اینکه جدایی او کادر فنی، تیم ملی را تضعیف نخواهد کرد، گفت:

تیم ملی ما در بخش فنی و مربیگری تیم بسیار خوب و یکدستی است و حضور شهرام هروی در رأس تیم ملی و مدیریت خوب فدراسیون باعث خواهد شد مشکلی ایجاد نشود. از سال 96 در کنار شهرام هروی، حسن روحانی، دکتر نعیما خواجوی و تمام بچه‌ها زندگی کردم و خدا را شکر افتخارات زیادی را کسب کردیم. امیدوارم همه این عزیزان در آینده نیز موفق باشند.

حسنی‌پور تصریح کرد:

سه دوره به‌عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و یک دوره در مسابقات جهانی افتخار حضور در کادر فنی تیم ملی را داشتم و خاطرات بسیار خوبی با تیم ملی ساختیم. اگر امروز کاراته دنیا به کاراته ایران، بازیکنان و مربیان ایرانی احترام می‌گذارد به خاطر افتخارات تیم ملی در سالیان اخیر است که با همت و تلاش بازیکنان و هدایت کادر فنی و شهرام هروی حاصل شده است. قلب و انرژی من همچنان با تیم ملی کاراته است و هنوز خود را سرباز کاراته ایران می‌دانم.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی شانزدهم؛ پرسپولیس بر تاج قهرمان پیروز شد هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی؛ دو و نیم فصل پس از خیانت به ژوزه مورینیو، منچستریونایتد کجا ایستاده است؟ سیمونه اینزاگی سرمربی جدید اینتر شد / غیر رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی کاراته کاراته ایران شهرام هروی تیم ملی کادر فنی حسنی پور هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی