Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: مهم‌ترین مسائل زندگی مردم در حاکمیت رقم می‌خورد و افراد با شرکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح می‌توانند در سرنوشت خود و آیندگان مداخله‌ای جدی داشته باشند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه هر فرد در کشوری که در حال زندگی است به دلیل منافع شخصی و خانوادگی سعی در بهبود وضعیت جامعه خود دارد، اظهار داشت: آن چیزی که تعیین می‌کند هرکس در هر جامعه‌ای به چه نحوی زندگی کند "قانون" آن کشور است، مراجعه به قانون اساسی و سایر قوانین در جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که تمام مسئولیت‌های مهم کشور به شکل مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم برای اینکه منافع خود، آینده و فرزندان را تامین کنند در حاکمیت نقش جدی دارند افزود: فردی که نسبت به این امر مهم که انتخابات ریاست جمهوری است توجه نکند طبیعتا خسارات بالایی متوجه آینده خواهد کرد. بنابراین حضور در انتخابات یک ضرورت عقلی و دوری از خسارات و ضرر و زیان برای خود، خانواده و آینده است و هر شخص باید اهتمام برای این امر داشته باشد و در انتخابات شرکت کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بی‌دقتی در انتخاب انجام شود امکان بازگشت به عقب به راحتی امکان‌پذیر نیست، گفت: اگر در انتخاب رئیس جمهور نیز شاخص‌ها را در نظر نگیریم و با دقت انتخاب نکنیم طبیعتا باید تمام خسارات حاصل از انتخاب خود را به جان بخریم. 

وی با بیان اینکه آن چیزی که حضرت امام‌ (ره) و تمام بزرگان به آن توجه داشتند این است که منافع مردم باید در انتخابات تامین شود، عنوان کرد: طبیعتا مهم‌ترین مسائل زندگی مردم در حاکمیت رقم می‌خورد با وجود اینکه قانون این شرایط را ایجاد کرده است که افراد در سرنوشت خود مداخله‌ای جدی کنند و در مهمترین مسائل خود و جامعه که در حال رقم خوردن در حاکمیت است می‌توانند با شرکت در انتخابات دخیل باشند بنابراین اگر مردم پای کار نباشند، منافع تامین نخواهد شد. 

‌باقری با بیان اینکه شاخص‌هایی که حضرت امام (ره) در نظر داشتند این است که فرد اهتمام در ضرورت‌ها و مسائل مهم زندگی مردم داشته باشد، تصریح کرد: ما اگر بخواهیم مجموعا تمام این امور را در یک جا لحاظ کنیم، باید گفت مهم‌ترین شاخص در نگاه امام‌ (ره) در انتخاب رئیس جمهور، کسب و حفظ منافع و دوری از ضرر‌ها و خسارات دنیوی و اخروی این فرد به مردم بوده است. 

مردم برای تغییر در مدیریت کشور لحظه‌شماری می‌کنند/ قطعا حضور مردم در انتخابات پرشور است+ تصویرشعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در سطح شهرستان‌های استان لرستان تشکیل شودامام جمعه بیرجند: مردم در انتخابات به تفکر شهید رجایی رای دهندانتخابات 1400| دبیر جمعیت رهپویان ‌اصفهان: ‌بر حضور پرشور مردم متمرکز شده‌ایم / "قهر" با انتخابات دیگر معنا نداردوحدت اقوام خراسان شمالی در سایه انتخابات 1400 / هشتکی که «ترند انتخاباتی» کشور شد+عکس‌

وی با اشاره به اینکه انتخاب ما تاثیر بالایی بر زندگی دیگران دارد و اگر بدون گزینش صحیح و دقیق باشد سرنوشت بیش از 80 میلیون جمعیت توسط فردی انجام می‌شود که صلاحیت لازم را ندارد خاطر‌نشان کرد: وقتی مراجع فکری ما، اندیشه ما به اشتباه شخصیت‌هایی شد که در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی مناسب نباشد ما مسئولیت انتخابمان را باید بپذیریم و موظف هستیم علاوه بر اینکه جو سازی اشتباه برای انتخاب یک شخص نداشته باشیم بلکه در این جو سازی‌ها نیز شرکت نکنیم و خود به یک گزینه اصلح برسیم و از آن دفاع کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طبیعتا یک دولت جوان و انقلابی به دلیل انرژی بالا، انگیزه زیاد، روحیه جسارت و شهامت، پیگیری بالا می‌تواند در جامعه امید ایجاد کند و توان نظام را بالا ببرد، بیان کرد: وقتی انگیزه و توان جوانی در میدان باشد و مجموعه حزب‌اللهی باشد طبیعتا به سراغ آرمان‌های انقلاب با همین انرژی خواهد رفت و آن به نفع نظام خواهد بود. اما منظور حضرت آقا از دولت، منظور صرفا رئیس جمهور نبود یعنی برای اینکه ما بتوانیم دولت جوان، انقلابی و حزب‌اللهی داشته باشیم به معنی این نیست که رئیس جمهور حتما جوان باشد اما انتخاب فردی جوان، جسور، توانمند و با سواد برای کشور بسیار بهتر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: آن چیز که دولت و بدنه آن را تشکیل می‌دهد نیرو‌های اجرایی پایین‌ دستی هستند و فقط منظور رئیس جمهور‌نیست؛ دولت جوان یعنی یک مجموعه‌ای از کارگزارن، مسئولان بالا رده دولتی که روحیه جوان و با صلابتی را دارند و خدمت مناسب را انجام دهند بنابراین زمانی که می‌گوییم دولت جوان، انقلابی و حزب‌اللهی یعنی اینکه یا روحیه جوانی را دارند یا اینکه جوان هستند.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه چیزی که مردم را راضی نگه می‌دارد این است که نیاز‌های ضروری آنان در هر دوره از نمایندگان و وزرا برآورده شود، عنوان کرد: مهم‌ترین عامل در فعالیت اقتصادی این است که اعتماد فی‌ما بین بالا باشد و افراد بتوانند با در کنار هم بودن فعالیت مفیدی ایجاد کنند بنابراین مردم با کسی ارتباط صحیح ایجاد می‌کنند که او بتوانند مدیریت صحیح به اقتضای زمان و شرایط ارائه دهد.

اقتصاد و سیاست از هم گسستنی نیست

وی گفت: اقتصاد و سیاست از هم گسستنی نیستند، اگر بخواهیم این‌ها را جدا کنیم جامعه دچار اخلال خواهد شد اما اگر این دو با هم همکاری کنند و تمام اعضای دولت در کنار هم باشد طرح‌ها و لوایح بی‌ایراد ارایه می‌شود اما با این وجود در رفتار‌های تخصصی سیاستمدار باید تمکین کند از اظهارات خوب کارشناسی اقتصادی و همینطور اقتصاد دان باید از سیاست‌مدار کمک بگیرد تا مسیر را برای اجرای یک پروژه هموار کند تا فعالیت مثبت و ارزشمند ایجاد نماید.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم زنجان رئیس جمهور دولت جوان مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در جلسه بصیرت و افزایی امید آفرینی که در قالب جهاد تبیین با موضوع وعده صادق با حضور جمعی از مدیران، کارکنان و کارگران در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان برگزار شد، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به تمامی ممالک اسلامی پیش‌قدم است و باتوجه به اینکه به اصول‌های دین اسلام عمل کرده باعث سربلندی ملت ایران شده است.
 
وی افزود: اگر تاریخ را مطالعه کنیم مشاهده می‌شود کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا و غربی‌ها برای اینکه بر ممالک اسلامی تسلط داشته باشند و آن‌ها را به بردگی بگیرند اسرائیل را در بهترین نقطه از اسلام تجهیز کردند تا بتوانند منابع این مناطق را مصادره و بر مسلمانان مسلط شوند.
 
وی اضافه کرد: اسرائیل را آنچنان در باب تجهیزات نظامی، اقتصادی و تکنولوژی مجهز کرده‌اند تا هیچ احدی نتواند حرف بزند اما پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد زلزله و وحشت در دنیای غرب شد و فرعونیان زمان به وحشت افتادند.
 
امام‌جمعه موقت سراوان تصریح کرد: ریشه‌کن‌کردن اسرائیل این غده سرطانی در دنیای اسلام و آزادی مردم فلسطین از رسالت های انقلاب اسلامی است و به همین جهت امام (ره) روز قدس را ایجاد کرد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی که توسط مقاومت فلسطین انجام شد الگوگرفته از انقلاب اسلامی است که ستون فقرات اسرائیل را به‌گونه‌ای درهم شکست که قابل ترمیم نیست.
 
وی اذعان کرد: عملیات وعده صادق در پاسخ به تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق علیه اسرائیل انجام شد دارای ابعاد مختلف بود هر موشک و پهپاد مأموریت خاصی داشت که عملیاتی شدند.
 
امام‌جمعه سراوان گفت: بعد از مرز ایران تا تل آویو را با سامانه‌های پیشرفته پدافند کردند اما توان مقابله با موشک‌های ایرانی را نداشتند که وعده صادق پیام قدرت بازدارندگی ایران را به جهان مخابره کرد و این موضوع را آمریکا زودتر از دیگر کشور‌ها فهم کرد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری بیان کرد: وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد و طبق وعده خداوند متعال مردم مظلوم فلسطین از زیر چکمه رژیم غاصب خارج خواهند شد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان