Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت‌های شهرستان هلیلان اظهار داشت: ارتقا هلیلان به شهرستان و ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی در طول یکسال گذشته موجب شد تحول عظیمی در همه بخش‌های این شهرستان ایجاد شود و این شهرستان در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدردانی از فرماندار هلیلان، روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های زیرساختی در این شهرستان را امیدوار کننده و رضایت بخش ذکر کرد و گفت: با اهتمام فرماندار و مدیران کل استان و حمایت بنیاد علوی، مابقی طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد.

استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: بسیاری از طرح‌های کشاورزی و عمرانی در شهرستان هلیلان یا به اتمام رسیده و یا در حال انجام است و بدون شک روند خدمت رسانی به مردم شهرستان هلیلان با شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت و در آینده نزدیک این شهرستان به یکی از شهرستان‌های مهم و اثر گذار استان تبدیل خواهد شد.

نوذری در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده زیرساختی در روستا‌های هلیلان نیز افزود: عملیات زیرساخت، بهسازی و آسفالت ۱۸ روستای هلیلان از اعتبارات مشارکتی بنیاد مسکن، بنیاد علوی و اعتبارات دهیار‌های درحال انجام است که می‌تواند در توسعه فیزیکی روستا‌ها بسیار موثر باشد.

او در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه راهسازی پیامن به چنار آباد زردلان (تنگ تیر) نیز یادآور شد: فاز اول این پروژه ۱۰ کیلومتری که زردلان گرمسیر را به زردلان سردسیر متصل می‌کند تا تیرماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار ایلام همچنین خواستار تسریع در پروژه‌های حوزه کشاورزی شامل سه پمپاژ داجیوند - کهره و پمپاژ‌های میدر و پیامن شد و تصریح کرد: پمپاژ کشاورزی پیامن تا اواخر خرداد به بهره برداری می‌رسد و برای تسریع در تکمیل فاز نخست پمپاژ کشاورزی داجیوند- کهره نیز از اعتبارات جهش تولید و همچنین اعتبارات ملی استفاده می‌شود.

نوذری تاکید کرد: دولت با همکاری بنیاد‌هایی نظیر بنیاد مستضعفان، علوی و برکت تلاش گسترده‌ای برای خروج این منطقه از محرومیت انجام داده است و این تلاش‌ها و اقدامات تا رهایی کامل این شهرستان از محرومیت تدوام خواهد داشت.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیرساخت ها محرومیت زدایی خدمت به مردم توسعه شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهاد صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار در سال ۱۴۰۴ که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی های انجام شده تصمیمات خوبی در راستای پروژه های آب و فاضلاب در بیجار اتخاذ شده و با همکاری مسولین پروژه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با مذاکراتی که با نماینده مردم بیجار صورت گرفته و حمایت هایی که از وزرارت نیرو داشته اند قول هایی در راستای پیگیری پروژه های آبرسانی و عمرانی در سطح استان داده شده که انتظار می رود به زودی این اقدامات اجرایی شود.

فرهاد در ادامه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی که شامل اعتبارات ملی و استانی تا کنون هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطر نشان کرد: همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در بیجار هزینه شده است که تمامی این اقدامات تقدیم به مردم شریف شهرستان بیجار خواهد شد.

کد خبر 6092819

دیگر خبرها

  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد