Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:14:09 GMT

جمله تاریخی آیت الله هاشمی بعد از ردصلاحیت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۸۶۵۷

جمله تاریخی آیت الله هاشمی بعد از ردصلاحیت

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جمع روسای ستادهای انتخاباتی اش ضمن اعلام خاتمه فعالیت های این ستاد، خاطره ای را از ردصلاحیت شدن آیت الله هاشمی روایت کرد.

وی گفت: همان شبی که خبر رد صلاحیت آقای هاشمی آمد، به من اطلاع داده شد که کار را تعطیل کردیم و فردای آن روز خدمت آقای هاشمی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آقای هاشمی آن روز جمله ای تاریخی به من گفتند، اظهار داشت: آقای هاشمی به من گفت که من همان هاشمی قبل از رد صلاحیت هستم و تصور نکنید که با رد صلاحیت، تغییری در ارتباط من با جمهوری اسلامی ایجاد می شود و ایشان سپس از ما خواستند که از روسای ستادها تشکر کنیم که همان روز عصر جلسه ای با حضور آقای هاشمی و روسای ستادها برگزار شد و همان جلسه پایان کار ستادها بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای نگهبان مجید شهریاری قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی شورای نگهبان رد صلاحیت انتخابات 1400 شورای نگهبان مجید شهریاری قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آقای هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • محتویات جیب استاد مطهری هنگام شهادت چه بود؟
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند