Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام محمد مولایی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پرخطر و با وضعیت قرمز کرونایی، نماز جمعه این هفته در تمامی شهر‌های استان شامل همدان، مریانج، قهاوند، جورقان، نهاوند، فیروزان، گیان، تویسرکان، ملایر، سامن، ازندریان، جوکار، اسلامشهر آق گل، درگزین، بهار، لالجین، صالح آباد، مهاجران، رزن، دمق، کبودراهنگ، گل تپه، شیرین سو، فامنین و اسدآباد اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آیین نماز جمعه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی نمازگزاران و صفوف آن‌ها و همچنین استفاده نمازگزار از مهر، سجاده، تسبیح و جانماز شخصی در مصلا‌ها و مساجد اقامه می‌شود.

حجت الاسلام مولایی تأکید کرد: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با کمترین زمان ممکن همراه با تب سنجی عمومی در مبادی ورودی اماکن و با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران برگزار خواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان به افرادی که دارای سابقه بیماری قلبی و ریوی بوده و یا مشکوک ابتلا به ویروس کرونا هستند نیز توصیه کرد از حضور در آیین نماز جمعه خودداری کنند.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه ستاد ملی کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری ۸ تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است بیان کرد: به این مناسبت ۳۰ عنوان برنامه عقیدتی در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

سرهنگ همدانی افزود: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی و استانی، نشست‌های عقیدتی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و معرفی یگ الگو نمونه اخلاق از جمله این برنامه هاست.

او همچنین گفت: معرفی آثار به جای مانده از شهید مطهری نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد تا دانش آموزان، بسیجیان و معلمان بیشتر با این شخصیت برجسته آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند