Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید جلیلی ، عضو شورای عالی امنیت ملی و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با صداوسیما گفت: فرصت چهار ساله ریاست جمهوری فرصت محدودی است و رئیس جمهور باید با اولویت بندی نسبت حل مسائل در ظرف زمانی مشخصی اقدام کند.

وی با بیان اینکه کشور در چهار سال آینده باید با یک جهش به نقطه مطلوب در شأن ملت ایران برسد، گفت: تحقق این جهش به این معنا نیست که مردم باید برای مشکلات روزمره‌ای که با آن دست به گریبان هستند در انتظار کار‌های بزرگ و تحقق جهش بمانند بلکه باید از همان ابتدای کار تلاش برای کاستن فشار از دوش مردم آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کارمهم رئیس جمهور را طراحی اقدامات نقطه زن برای حل مشکلات کشور اعلام کرد و گفت: رئیس جمهور باید با طراحی برنامه‌های نطقه زن کار‌های پیشران کشور را فعال کند و در این راستا اقداماتی برای حل مشکل اشتغال، گرانی، مسکن، جلوگیری از واردات مافیایی و قاچاق را در اولویت قرار دهد.

وی راه حل اصلی مشکلات اقتصادی را اهمیت توجه جدی به تولید دانست و گفت: مجموعه‌ای از اقدامات بهم پیوسته نیاز است تا به اهدافی همچون اشتغال و کاهش قیمت‌ها دست پیدا کنیم و هنر رئیس جمهور این است که با ارائه برنامه‌ای جامع طی چهار سال کشور را به سرمنزل مقصود برساند و در این راستا برنامه ریزی برای حل مشکلاتی که امروز مردم را رنج می‌دهد، اولویت اصلی کار رئیس جمهور است و مردم نمی‌توانند منتظر تحقق برنامه‌های بلندمدت ما در چهار سال بمانند. 

جلیلی افزود: داشتن برنامه‌ای دقیق برای حل مشکلات فقط به این معنا نیست که بگوییم چه کار‌هایی انجام خواهیم داد بلکه باید نتیجه کار در زمان مشخص نیز اعلام شود و نتایج ملموس در مقاطع مشخص شش ماهه یا یکساله اعلام شود نه اینکه بعد از چهار سال گفته شود، نشد که به نقطه مطلوب برسیم و ما این برنامه را به تفصیل در ایام تبلیغات برای مردم تشریح خواهیم کرد.

وی گفت: اگر از لزوم تحقق جهش در کشور در برنامه ریزی گفته می‌شود به آن معنا نیست که مردم برای حل مشکلات روزمره‌ای همچون تامین سبد غذایی یا مسکن و اشتغال باید منتظر تحقق جهش بمانند، چراکه نمی‌توان در مورد چنین مسائلی بی تفاوت بود و در برنامه‌ای که ارائه خواهم کرد به طور دقیق به این دغدغه‌ها پاسخ خواهم داد.

جلیلی با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در نظام بانکی خاطرنشان کرد: امروز در حالی که ۹۰ هزار میلیارد تومان از تسهیلات معوقه بانکی در اختیار ۱۱ نفر است، نیمی از مردم هیچ تسهیلاتی تاکنون دریافت نکرده اند و لذا ساماندهی این وضعیت نیازمند برنامه ریزی دقیق با زمان بندی مشخص است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی شورای عالی امنیت ملی صدا و سيما انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای حل مشکلات رئیس جمهور چهار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان