Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@14:30:32 GMT

استقلال مشتری مدافع ترابزون اسپور ترکیه‌ شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۸۹۱۸

استقلال مشتری مدافع ترابزون اسپور ترکیه‌ شد

باشگاه استقلال نسبت به جذب مدافع ترکیه‌ای تیم فوتبال ترابزون‌اسپور علاقه‌مند است.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت روزنامه ورزشی «فاناتیک» ترکیه با انتشار گزارشی مدعی شد، حسین تورکمن که مورد توجه چند باشگاه‌ ترکیه‌ای همچون سیواس‌اسپور، آلانیا‌اسپور و کاسیم‌پاشا قرار دارد، از ایران هم مشتری پیدا کرده است.

این رسانه ترکیه‌ای در این مورد نوشت: طبق اطلاعات به دست آمده باشگاه استقلال تهران پیشنهادی 800 هزار یورویی به مدافع جوان ترابزون‌اسپور داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران این باشگاه ترکیه‌ای اما برای فروش تورکمن انتظار دریافت پیشنهادی بالای یک میلیون یورو دارند.

باشگاه ترابزون‌اسپور پیش از این (پس از جام جهانی 2018) موفق شده بود مجید حسینی را از استقلال به ترکیب آبی‌وعنابی‌ها اضافه کند.

تورکمن 23 ساله از سال 2018 به باشگاه ترابزون‌اسپور پیوسته است و قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه تا سال 2023 اعتبار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای نگهبان مجید شهریاری قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترابزون اسپور استقلال حسین ترکمن انتخابات 1400 شورای نگهبان مجید شهریاری قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترابزون اسپور ترکیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟

اخراج شبانه علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال آن هم در حالی که تنها ۵ هفته به مسابقات پایان لیگ برتر باقی مانده، سوژه داغ رسانه‌های ورزشی شد؛ اتفاقی که ممکن است حتی در نتایج تیم جواد نکونام تاثیرگذار باشد.

سایت خبرورزشی هم با طرح یک نظرسنجی به این سوژه پرداخت و از مخاطبان خود پرسید برکناری علی خطیر را چگونه ارزیابی می‌کنند.

قریب به ۴۵هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که ۴۸٫۶ درصد با تصمیم هیئت‌مدیره استقلال و مالک جدید این تیم همسو هستند و این رفتار را برای حمایت از کادر فنی استقلال لازم دیدند. در سوی مقابل، اما تعداد بیش‌تری، یعنی ۵۱٫۴ درصد تصمیم ناگهانی اخراج خطیر را «بدموقع» ارزیابی کردند.

نتیجه این نظرسنجی نشان می‌دهد اکثریت مخاطبان ورزشی بر این باورند که این مقطع از لیگ زمان مناسبی برای تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال نبوده است.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال