Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آخرین رنگ بندی کرونایی در شهرستان های کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا در سامانه ماسک اعلام شد.

بر اساس این رنگ بندی که از  روز شنبه ۸ خرداد ماه اعمال می شود؛ شهرستان های قزوین، آبیک، بویین زهرا و تاکستان در استان به مانند هفته های گذشته در وضعیت نارنجی(پرخطر) کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان البرز با کاهش تعداد بیماران کرونایی از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد (خطر متوسط) تغییر وضعیت داده است، شهرستان آوج نیز به مانند هفته های گذشته در وضعیت زرد قرار دارد.

گفتنی است که دیروز برای اولین بار پس از عبور استان قزوین از پیک چهارم کرونا، روز بدون فوتی کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی گزارش شد. (بیشتر بخوانید)

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قزوین رنگ بندی کرونایی در قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب


آقای علی رمضانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: با گسترش فضای نمایشگاهی مجموعه ناشران کودک و نوجوان  و  دانشگاهی در محیط بزرگتری حضور پیدا کرده اند.
وی افزود: طبق پیش بینی‌های مختلفی که در نمایشگاه صورت گرفته است برخی نهاد‌ها مانند شهرداری تهران، بانک عامل نمایشگاه و مجموعه پست در تلاش هستند تا خدمات بهتری نسبت به سال گذشته ارائه کنند.
قائم مقام نمایشگاه کتاب گفت: ناشران این دوره نمایشگاه در بخش‌های عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی، خارجی و بین الملل دسته بندی شده اند و ناشران دیجیتال در فضای مشخص و رسمی تری خدمات لازم را ارائه می‌کنند.
آقای رمضانی گفت: فضای مسقف در نمایشگاه امسال در بخش‌های دانشگاهی بیشتر است و بیست درصد (معادل ده هزار متر مربع فضای محیطی و دو هزار متر مربع فضای مسقف به بخش کودک) اضافه شده است.
فرایند غرفه بندی ناشران از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده است و هم اکنون مراحل پایانی را طی می‌کند.
سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟