Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی از وقوع حادثه گرفتار شدن افراد در ارتفاعات کوهستان واقع در اتوبان تازه تأسیس تهران-شمال خبر داد.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، در خصوص جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت 22 شب گذشته حادثه گرفتار شدن افراد در ارتفاعت کوهستان واقع در اتوبان تازه تأسیس تهران-شمال، بعد از تونل 16 به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گروه نجات کوهستان به محل حادثه اعزام می شوند.

ملکی تصریح کرد: عوامل آتش نشانی مستقر در اتوبان تهران- شمال به همکاری سازمان آتش نشانی تهران آمدند. مسیر بسیار صعب العبوری بود در ارتفاعات روستایی به نام تالون در یک مسیر بسیار سخت که بیشتر صخره ای بود و هر آن احتمال سقوط وجود داشت و تاریکی مطلقی که وجود داشت عملیات را با مشکلات بسیاری روبرو کرد اما آتش نشانان به پیاده روی دو ساعته توانستند به محل حادثه برسند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به نور بسیار کم نیروها در چند نقطه با نصب کارگاه های تخصصی توانسند 4 نفر گرفتار شده را که دو آقای حدودا 40 ساله و دو آقای حدودا 34،35 ساله را پیدا کنند و این افراد را با مصائب بسیار از روی صخره ها مسیر های پرشیب و خطرناک با احتیاط کامل به ارتفاعات پایین و سطح اتوبان تهران- شمال منتقل کنند.

ملکی بیان کرد: حوالی ساعت 5 بامداد خوشبختانه این افراد با سلامت کامل به محیط امن می رسند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی کوهستان سازمان آتش نشانی مشکلات پیاده روی شهرداری تهران سلامت ارتفاعات گرفتاری کوهنوردان اتوبان تهران شمال سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم