Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:52:03 GMT

سرمربی طارمی این بار گزینه هدایت اینترمیلان شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۹۳۱۷

سرمربی طارمی این بار گزینه هدایت اینترمیلان شد

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها خبرهای مختلفی از سرنوشت سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو منتشر می‌شود. قرارداد کونسیسائو با تیم پورتو تمام شده ولی مسئولان این باشگاه هنوز موفق به تمدید آن نشده‌اند.

هفته گذشته رسانه‌های پرتغال و ایتالیا اعلام کردند کونسیسائو گزینه هدایت تیم ناپولی ایتالیا است و با این باشگاه به توافق هم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت مصاحبه رئیس ناپولی و تکذیب انتخاب کونسیسائو، به همه شایعات و گمانه زنی‌ها پایان داد.

در حالی که تعدادی از مطبوعات پرتغال از قوت گرفتن ادامه حضور کونسیسائو در پورتو خبر داده‌اند، چند رسانه ایتالیایی این مربی را یکی از گزینه‌های هدایت تیم اینترمیلان معرفی کرده‌اند.

«توتو مرکاتو وب» ایتالیا می‌گوید که «میهایلوویچ» و کونسیسائو برای هدایت تیم اینترمیلان شانس دارد و همچنین «پائولو فونسکا» هم یکی دیگر از گزینه‌های تیم ایتالیایی است.

روزنامه «کالچیو مرکاتو» هم از کونسیسائو به عنوان یکی از مربیان مدنظر اینترمیلان نام برد که می‌تواند به واسطه شخصیتی که دارد، میراث «آنتونی کونته» را در این تیم بپذیرد.

کد خبر 5222188 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو اینترمیلان فوتبال ایتالیا ناپولی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران فوتسال لیگ ملت های والیبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم ملی والیبال ایران مهدی طارمی والیبال المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد

سرمربی پورتو که بارها نامش به عنوان گزینه هدایت سایر تیم ها مطرح شده، در پرتغال ماندنی شد.

طرفداری | سرجیو کونسیسائو، سرمربی 49 ساله پورتو برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسید.

با اعلام باشگاه پورتو، قرارداد سرجیو کونسیسائو با این تیم تا تابستان 2028 تمدید شد. این سرمربی که از سال 2017 در پورتو حضور دارد، در 372 بازی روی نیمکت این تیم نشسته و 268 پیروزی، 49 تساوی و 55 شکست را با پورتو کسب کرده است. کونسیسائو در طول این هفت سال در پورتو موفق به کسب ده جام مختلف شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین