Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: قیاسی روند رو به رشدی داشته و امروز هم تمرکز خوبی داشت و می‌دانست که برای چه می‌جنگد، اما یزدانی نمی‌دانست چه چیزی را از دست می‌دهد.

خبرگزاری میزان - غلامرضا محمدی پس از برگزاری انتخابی وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد بین قیاسی و یزدانی درباره این دیدار اظهار داشت: همانطور که قبلاً روی سایت فدراسیون اعلام شده بود این مسابقه قرار بود به صورت تک کشتی برگزار شود و اتفاق خاصی هم نیفتاد و نیازی به تکرار کشتی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص شرایط دو کشتی‌گیر ادامه داد: قیاسی روند رو به رشدی داشته است و در مسابقات آسیایی خوب کشتی گرفت. امروز هم تمرکز خوبی داشت و می‌دانست که برای چه می‌خواهد بجنگد، اما در مقابل یزدانی نمی‌دانست که چه چیزی را از دست می‌دهد. قیاسی به خوبی کشتی را کنترل کرد و به هدفش رسید.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تا المپیک زمان داریم و نمی‌دانیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد؛ یزدانی در کنار سایر نفرات در اردو خواهد ماند چراکه این‌ها سرمایه‌های کشتی ما هستند. باید ببینیم تا زمان اعزام به المپیک چه اتفاقی خواهد افتاد.

محمدی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم رویایی مدعیان ایران در تورنمنت لهستان آیا کادرفنی برنامه دیگری دارد یا خیر، گفت: با صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون کشتی داشتیم اعلام شد که احتمال برگزاری کشتی رو در رو نیز در همان لهستان وجود خوهد داشت و کار را در لهستان تمام خواهیم کرد.

وی درباره گمانه‌زنی‌هایی که درخصوص نظر کادرفنی روی برخی نفرات مطرح می‌شود، عنوان کرد: تا جایی که توانستیم همه را با یک دید نگاه کردیم؛ کشتی‌گیرانی که بهتر تمرین می‌کنند و به‌خصوص در مسابقات خارجی عملکرد بهتری دارند نظر فنی روی آن‌ها خواهد بود. فکر می‌کنم شرایط برابر برای تمام کشتی‌گیران فراهم شد. سعی کردیم شرایط برای همه برابر باشد؛ نظم و انضباط اردویی، شرایط تمرینات و اردویی و عملکرد خارجی روی انتخاب نفرات تأثیر مستقیم داشته و خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شانس مجدد برای نفراتی که در جام تختی حضور نداشتند یا موفق نبودند گفت: اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی نروژ جام تختی بود. شرایط نفراتی که کشتی نگرفتند بررسی خواهد شد؛ سعی می‌کنیم حذفی برخورد نکنیم. برخی نیاز است که به اردوی تیم ملی دعوت نشوند تا به خودشان بیایند، اما قطعاً در مسابقات پیش رو مراحل مختلف انجام خواهد شد تا بر اساس شایستگی نفرات انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: قیاسی با پیروزی مقابل یزدانی مسافر المپیک شد

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی آزاد فدراسیون کشتی غلامرضا محمدی مرتضی قیاسی امیرمحمد یزدانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی آزاد فدراسیون کشتی غلامرضا محمدی مرتضی قیاسی امیرمحمد یزدانی کشتی آزاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی

مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاراته ایران از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در شهر همدان برگزار شد و در پی آن، مهرنگار احمدی، فاطمه زهرا سعیدآبادی، نازنین زینب سعیدآبادی و ستایش قانعی فرد توانستند با کسب پنج مدال رنگارنگ، به اردوی تیم ملی راه یابند.

ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی ِ امسال آماده می کنند.

نتایج کار نمایندگان استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور به شرح زیر است:

مهرنگار احمدی طلای وزن منفی ۶۱کیلوگرم رده‌ی سنی امید و نقره منفی ۶۱بزرگسالان
فاطمه زهرا سعیدآبادی طلای وزن منفی ۵۴ کیلوگرم رده‌ی سنی امید
نازنین زینب سعیدآبادی برنز مثبت ۶۱کیلوگرم نوجوانان
ستایش قانعی فرد برنز منفی ۵۴کیلوگرم نوجوانان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید