Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رئوفی روز جمعه به رسانه ها اعلام  کرد: این طرح با تصویب درشورای اطلاع‌رسانی استان هرمزگان  به عنوان برنامه مشترک رسانه ای با عنوان دعوت اجرا خواهد شد و سلسله برنامه هایی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ با حضور مسوولان اجرایی، نظارتی ، کارشناسان رسانه ای و سیاسی به هدف آگاهی بخشی عمومی ، ایفای نقش فعال رسانه در انتخابات ،جلب مشارکت حداکثری و کمک  انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این برنامه برای اولین بار در کشور با مشارکت رسانه های جمعی عملیاتی خواهد شد ف ادامه داد: روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در هرمزگان، مهمانان و سخنرانان اعزامی از پایتخت، کاندیداهای ریاست جمهوری در صورت حضور در استان، کاندیداهای شورای شهر و متولیان برگزاری و نظارتی انتخابات در حضور اصحاب رسانه به بیان دیدگاهها و برنامه هایشان خواهند پرداخت .

رییس ستاد انتخابات هرمزگان افزود:جلب مشارکت متعهدانه رسانه‌ها در مسیر شفاف‌سازی، فرهنگ‌سازی درست در راستای کنشگری فرهنگی توأم با نشاط رقابتی و ممانعت از شیوع شایعات و اخبار نادرست در فضای مجازی از اهداف طرحی است که توسط تشکل های رسانه ای به شورای اطلاع رسانی استان ارایه ومصوب شده است.
وی رئوفی با قدردانی از دبیر شورای اطلاع رسانی بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات نسبت به حمایت از اجرای برنامه ها در خصوص برگزاری انتخاباتی پرشوراقدام خواهد کرد.
رییس شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان تاکیدکرد: اجرا و نحوه حضور رسانه‌های در این برنامه جهت شور و شوق انتخاباتی و همچنین جزییات این برنامه بر عهده تشکلهای مطبوعاتی و صنفی است که سیاستگذاری آن توسط اتاق فکر این طرح انجام می شود و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات نسبت به پشتیبانی از این اقدام مشارکت خواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان  در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید به استفاده از ظرفیت رسانه ای سایر دستگاه ها جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: شبکه های مجازی فرصت مناسبی برای این مهم است وازفعالین این فضا انتظار داریم با راه اندازی کمپین شور و هیجان انتخاباتی ایجاد کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ هرمزگان بندرعباس انتخابات ۱۴۰۰ هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور شورای اطلاع رسانی رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند