Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی صبح جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان کرد: انتخابات 28 خردادماه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه مردم ما از اهمیت آن با خبر هستند و لذا تمامی زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی منسجم فراهم است.

وی افزود: برای نخستین بار در انتخابات شورای شهر بندرعباس به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد که به شکل ماشینی خواهد بود و صندوق‌های رای الکترونیک تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات هرمزگان ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری به صورت دستی است و ۱۵۵۱ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان تدارک دیده شده است.

رئوفی عنوان کرد: در هر شعبه حدود ۲۵ نفر عوامل اجرایی، بازرس و نظارت بر روند انتخابات نظارت می کنند که ۹۹۵ شعبه به صورت ثابت و ۵۵۶ شعبه هم به صورت سیار است که از این شمار ۵۰۸ شعبه ثابت در حوزه شهری و ۵۵ شعبه به صورت سیار در شهرهای استان هستند و از طرفی دیگر ۴۸۷ شعبه ثابت روستایی و ۵۰۱ شعبه سیار در روستاها خواهند بود.

معاون استاندار هرمزگان در خصوص افراد واجد شرایط رای دادن در استان نیز خاطرنشان کرد: طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ در انتخابات پیش رو یک میلیون و ۱۸۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند که از این بین ۸۰ هزار نفر رای اولی داریم.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: علی رئوفی هرمزگان رییس ستاد انتخابات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد ۳۷ هزار نفر در جنوب کرمان واجد شرایط مسکن ملی شناخته شدند

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ ابراهیم امیری، افزود: ساخت مسکن برای ۲۳ هزار نفر جمعیت در برنامه چهار ساله دولت برای جنوب کرمان بوده است.   وی افزود: ابتدای طرح جوانی جمعیت، تحویل زمین مناسب بود که با استقبال خوب مردم به صورت آپارتمانی از جیرفت شروع شد و ادامه آن را به صورت واحدهای ویلای در شهرستان های کهنوج، منوجان و فاریاب انجام دادیم.   وی افزود: تعداد ۲ هزار و ۶۱۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت در ۱۴ شهر جنوب استان کرمان واگذار شده است.   امیری بیان کرد: در جنوب استان کرمان ۶ شهرستان زیر ۲۵ هزار نفر و ۲ شهرستان بالای ۵۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • استقرار ۲۷۹ شعبه اخذ رای در شمیرانات پیش بینی شده است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رأی در ۲۲ حوزه انتخابیه وجود دارد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • کمتر از ۳ روز تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تعداد ۳۷ هزار نفر در جنوب کرمان واجد شرایط مسکن ملی شناخته شدند
  • ۲۷۰ هزار گنبدی واجد شرایط رای دادن هستند
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد