Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر پورخردمند، روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا بوستان جدید «حیدربابا» با ۱۰ هزار متر مربع وسعت و صرف بیش از ۲۸۵ میلیارد ریال و ۵۰۰ میلیون ریال برای تملک و اجرا، آماده بهره برداری است.

وی اظهار داشت: این بوستان محله ای دارای زمین بازی کودکان به وسعت ۱۶۲ مترمربع، زمین ورزشی بستکبال به وسعت ۱۶۵ مترمربع، مسیر دوچرخه سواری به طول ۴۵۰ مترمربع، مسیر پیاده رو، زمین هفت سنگ، سرویس بهداشتی ۶ چشمه و ۲ عدد میز شطرنج برای استفاده علاقه مندان به فعالیت های ورزشی و تفریحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یک تبریز گفت: این بوستان شهری با برخورداری از ۲ هزار مترمربع کفپوش، ۱۱۷ اصل درختچه، پنج هزار بوته، ۶ هزار و ۹ گلدان گلکاری شده و ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع زمین چمن محیطی مفرح و آرامبخش برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان است.

پورخردمند، ادامه داد: با توجه به نیاز این منطقه برای احداث مکان های تفریحی، بازی و سرزندگی خانواده ها، این شهرداری اقدام به احداث بوستان «تل ّ امیر» به وسعت ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع واقع در مسیر ما بین صدرالشعرا و احمدآباد کرده است و تلاش می شود تا مرداد ماه امسال به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶ بوستان محله ای با ۹۴ هزار مترمربع در سطح منطقه یک شهرداری تبریز ایجاد شده است .

منطقه یک شهرداری تبریز با جمعیتی بیش از ۲۱۸ هزار نفر در حدود ۱۵ کیلومتر مربع را در بر می گیرد.

برچسب‌ها کاشت نهال آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز پارک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشت نهال آذربایجان شرقی تبریز کاشت نهال آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز پارک شهر اخبار کنکور شهرداری تبریز منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران

با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحد‌های تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران