Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه امیدوار است کیلیان ام باپه در فصل نقل و انتقالات به تیم دیگری نرود و به حضورش در پارک دو پرنس ادامه دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از لو پاریزین، کیلیان ام باپه، ستاره جوان  فرانسوی در مسابقات این فصل هم عملکرد خوبی برای پاری سن ژرمن داشت و توانست در 47 بازی 42 گل برای این تیم به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بود اما با وارد شدن او به سال پایانی قراردادش با پاری سن ژرمن، آینده او در حال حاضر بسیار نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال نوئل لوگرائت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اعتراف کرد دوست دارد کیلیان ام باپه با رد پیشنهادات تیم های دیگر در پنجره نقل و انتقالات پیش رو، در پاری سن ژرمن بماند. او در این باره به لوپاریزین گفت:

دوست دارم او در فرانسه و پاری سن ژرمن بماند. او جوان است و پاری سن ژرمن هنوز چالش های زیادی پیش رو دارد. این موضوع مستقیما به من ارتباط ندارد اما ترجیح می دهم بازیکنانی در این سطح در فرانسه بماند. سلیقه من کاملا مشخص است و از نظر من ماندن او بهتر است.

لوگرائت در مورد احتمال حضور ام باپه در مسابقات المپیک نیز گفت:

این بازیکن هنوز جواب منفی به ما نداده است و باشگاه پاری سن ژرمن هم هنوز مخالفت نکرده است. در جریان مسابقات یورو دوباره با ام باپه صحبت خواهم کرد و سپس با لئوناردو و ناصر الخیفی صحبت می کنم اما به نظرم ام باپه دوست دارد در ژاپن حاضر باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد حضور این تیم در مسابقات یورو و اهداف تیم ملی نیز گفت:

تیم خوبی داریم ولی در گروه سختی قرار گرفته ایم. وقتی در دور قبل به جمع چهار تیم پایانی رسیدیم، باید این بار هم این کار را تکرار کنیم. بعد از آن دیگر دست هیچکس نیست. مسابقات یورو 2016 را به خاطر بیاورید، اگر شوت ژنیاک چند سانتیمر آن طرف تر بود قهرمان اروپا می شدیم. 

لوگرائت در مورد بازگشت کریم بنزما به تیم ملی نیز گفت:

من قبل از شما خبرنگاران از این موضوع خبر داشتم(می خندد). دشان تحت تاثیر فصل فوق العاده کریم بنزما قرار گرفت و می خواست بار دیگر در تیم ملی صلح برقرار شود. به نظرم زمان بازگشت بنزما فرا رسیده بود. از زمان شروع جنجال ها در مورد بنزما موضوع من در مورد او تغییر نکرده است. او را دوست دارم ولی شرایط پیچیده بود و باید زمان می گذشت. همیشه دوست داشتم برگردد و همیشه این موضوع را به دیدیه دشان می گفتم. سال گذشته بود که حس کردم موضوع دشان کم کم دارد تغییر می کند و سپس یک روز با من تماس گرفت و گفت می خواهم با بنزما دیدار کنم. دوست داشتم این اتفاق خیلی قبل تر می افتاد اما تصمیم با من نبود. دشان 6 ماه بود که به فکر بازگرداندن بنزما افتاده بود.

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) تاتنهام به جذب مهدی طارمی علاقه مند است / ادعای O Jogo هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

دور جدید تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز( سه شنبه - 11 اردیبهشت ماه) با حضور هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته  از سوی علی‌اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، کیومرث چگینی به عنوان سرپرست انجمن پاراتکواندو انتخاب و جایگزین جمشید سهرابی شده بود. اتفاقی که با اعتصاب تمرینات از سوی کادرفنی و ملی‌پوشان پاراتکواندو همراه شده بود و بلافاصله جلسه‌ای با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد تا به اختلافات پایان داده شود.

با شروع دوباره تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو به نظر می‌رسد در نهایت اختلافات با بازگشت این رشته و جمشید سهرابی به فدراسیون تکواندو ختم به خیر شده و قرار است همچنان پاراتکواندو زیر نظر فدراسیون تکواندو به فعالیت خود ادامه دهد.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و آیلار جامی،  لیلا میرزایی،  مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی نیز در گروه بانوان خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا  30 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد. 

جدایی پاراتکواندو از فدراسیون تکواندو/ چگینی سرپرست شد

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی