Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روز جمعه شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در منطقه جنوب آسیا - هند، بنگلادش، پاکستان، بوتان، نپال، مالدیو و سریلانکا- از سی میلیون نفر گذشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رویترز، آخرین داده‌های رسمی نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کووید-19 در منطقه جنوب آسیا روز جمعه از سطح سی میلیون نفر گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز جمعه شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در منطقه جنوب آسیا -هند، بنگلادش، پاکستان، بوتان، نپال، مالدیو و سریلانکا- از سطح سی میلیون نفر گذشت و هند که با موج دوم همه گیری و کمبود واکسن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، در صدر کشور‌های این منطقه قرار دارد.
هند دومین کشور پرجمعیت جهان، طی ماه کنونی میلادی (مه) بالاترین آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید-19 را از آغاز همه گیری در جهان ثبت کرد که کمی بیش از یک سوم کل قربانیان کرونا در جهان است.
منطقه جنوب آسیا در مجموع 18 درصد موارد ابتلا به ویروس کرونا و حدود 10 درصد موارد مرگ ناشی از کرونا در جهان را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آسیا منطقه جنوب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است