Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:23:09 GMT

سوانح جاده‌ای استان همدان ۲ کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۰۱۲۷

سوانح جاده‌ای استان همدان ۲ کشته بر جا گذاشت

سرهنگ رضا عزیزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو با شماره انتظامی کرمانشاه در مسیر نهاوند فیروزان  واژگون شد که در این سانحه راننده خودرو مجروح و سرنشین آن در دم جان باخت.

وی اضافه کرد: استفاده نکردن از کمربند ایمنی توسط سرنشین خودرو موجب پرت شدن وی به بیرون و برخورد سر با سطح جاده و مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: در سانحه دوم نیر که در روستای «ازوندره»شهرستان کبودراهنگ روی داد راننده ۸۵ ساله تراکتور یک کودک را زیر گرفت و موجب مرگ وی شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه راننده تراکتور فاقد گواهینامه بود افزود: در فانون پیش بینی شده در صورت بالا رفتن سن و ضعف بدنی گواهینامه فرد از پایه یک به ۲ و از پایه ۲ به سه تقلیل یابد و در صورت لزوم، مجوز رانندگی فرد نیز باطل شود.

وی اضافه کرد: با بالا رفتن سن به علت کهولت و ناتوانی جسمی، فرد واکنش لازم را هنگام بروز خطر برای پیشگیری از سانحه نمی تواند داشته باشد بنابراین زمینه ساز مجروح شدن و مرگ افراد می شود.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: مدت زمان اعتبار گواهینامه افراد با بالا رفتن سن کاهش می یابد تا فرد مجبور به ارائه آزمایش های بهداشتی و سلامت لازم هر ۲ سال و حتی یک سال یکبار برای تمدید گواهینامه شود.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: اغلب رانندگان تراکتور به علت تردد در زمین های کشاورزی و داخل روستا و حضور نداشتن پلیس، قاقد گواهینامه رانندگی هستند همچنین وسیله نقلیه انها بیمه نامه ندارد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا همدان تصادفات جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا همدان تصادفات جاده ای پلیس راهور ناجا همدان تصادفات جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: دیروز ۳۳ فقره تصادف جرحی و ۲۵۷ فقره تصادف خسارتی در کلانشهر مشهد رخ داده است.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود :مرتکبان ۶ هزار و ۷۳۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۴۲۲ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.   وی ادامه داد: ۶۲ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.   سرهنگ اسدنژاد افزود: سرعت بالا و حرکات نمایشی از مهمترین تخلفات حادثه ساز هستند که حوادث مرگ آفرین در پی دارند، لذا رانندگان باید از انجام این تخلفات به صورت جدی پرهیز کنند.   روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کنند.      

 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)