Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@19:44:27 GMT

اخذ اقامت کانادا

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۰۱۷۹

اخذ اقامت کانادا

موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی بوده و کارهای مربوط به اخذ اقامت را به بهترین شکل برای افراد متقاصی انجام می دهد.

به گزارش برنا، موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی بوده و کارهای مربوط به اخذ اقامت را به بهترین شکل برای افراد متقاصی انجام می دهد.

ویزای استارت آپ کانادا

اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای استارت آپ کانادا توسط تیدی پارس یکی از روش ها برای مهاجرت به این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روش ویژه افراد کارآفرینی است که به خاطر راه اندازی یک کسب و کار، می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند. افرادی که یک ایده خوب و جدید در مورد کسب به دولت کانادا ارائه دهند، این امکان را دارند که از طریق ویزای استارت آپ، اقامت این کشور را دریافت کنند. در صورتی که این افراد یک ایده کاری خوب و جدید داشته باشند و با یکی از سازمان هایی که اداره مهاجرت معرفی کرده مشغول به همکاری باشند، می توانند ویزای استارت آپ دریافت کنند. سازمان مورد نظر برای طرح کاری این افراد سرمایه گذاری می کند و اگر طرح کاری آنها  ار طرف دولت پذیرفته شود، آنها می توانند اقامت کانادا را دریافت کنند. افراد متقاضی می توانند با استفاده از ویزای استارت آپ کانادا، برای خود و اعضای خانواده اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. افراد کارآفرین اجازه ندارند به طور شخصی در کشور کانادا سرمایه گذاری کنند و فقط در صورت درخواست سازمان مورد نظر اجازه این کار را خواهند داشت.

در حقیقت ویزای استارت آپ کانادا به افرادی تعلق می گیرد که طرح تجاری آنها مورد تایید و حمایت سازمان های معرفی شده باشد. در صورتی که افراد متقاضی به زبان های انگلیسی و فرانسه مسلط باشند، شانس آنها برای دریافت ویزای استارت آپ و همچنین موفقیت در کسب و کار و بیشتر می شود. کاری که افراد متقاضی قصد راه اندازی آن را در کشور کانادا دارند، باید ایده ایی جدید و منحصر به فرد باشد و علاوه بر این در مقیاس جهانی مورد قبول باشد.

دولت کانادا برای ارائه ویزای استارت آپ کانادا به افراد متقاضی شرایطی در نظر گرفته است. یکی از مهمترین شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ ایجاد اشتغال باید برای افراد بومی کشور کانادا توسط متقاضیان است. کشور کانادا با توجه به شرایط مناسبی که دارد، یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کارهای جدید محسوب می شود و با توجه به این که مالیات دریافتی در این کشور بسیار کم است، همه افراد قادر به پرداخت این مالیات می باشند. یکی از مهمترین مزیت هایی که ویزای استارت آپ کانادا دارد این است که برای شروع یک کار جدید در کشور کانادا افراد می توانند با کمترین سرمایه ممکن یک کسب و کار جدید را در این کشور راه اندازی کنند.

از دیگر شرایط افراد متقاضی برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا، شرکت در یک آزمون زبان است. افراد متقاضی بعد از قبول شدن در این آزمون، باید نمره قبولی خود را ضمیمه پرونده کرده و سپس درخواست خود را برای اداره مهاجرت ارسال کنند. افراد متقاضی بدون شرکت در این آزمون و دریافت  نمره قبولی، نمی توانند ویزای استارت آپ دریافت کنند. متقاضیان برای قبول شدن در این آزمون، باید در تمام مهارت های 4 گانه زبان یعنی مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب نمره قبولی کسب کنند. در صورتی که افراد متقاضی در این آزمون نمره مورد نظر را دریافت نکنند، موفق به دریافت ویزای استارت آپ نشده و درخواست آنها قبول نمی شود.

ویزای استارت آپ انگلیس

کشور انگلیس یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا بوده و در نتیجه هر ساله افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند. متقاضیانی که قصد اخذ اقامت این کشور را دارند باید قبل از اقدام به اخذ اقامت این کشور اطلاعات کاملی از شرایط این کشور به دست بیاورند.

دریافت اقامت انگلیس از طریق ویزای استارت آپ یکی از روش های اخذ اقامت این کشور بوده و افراد کارآفرین با استفاده از این روش می توانند اقامت این کشور را بگیرند. در حقیقت ویزای استارت آپ انگلیس، یکی از جدید ترین روش های این کشور برای جذب افراد نخبه و متخصص است. ویزای استارت آپ انگلیس به همه کارآفرینانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید را دارند این امکان را می دهد تا بتوانند استارت کاری خود را در این کشور بزنند.

ویرای استارت آپ انگلستان برای جذب افراد سرمایه گذار و کار آفرین بوده و این ویزا برای قابل اجرا بودن باید در ابتدا مورد تایید یک نهاد مجاز در انگلیس قرار گرفته باشد. در حقیقت می توان گفت برای راه اندازی کسب و کار در کشور انگلیس، موضوع استارت آپ باید توسط نهادی که مورد تایید یک سازمان تجاری با سابقه یا یک موسسه آموزشی عالی است، مورد تایید قرار گرفته باشد.

متقاضیانی که قصد دریافت ویزای استارت آپ را دارند در مرحله اول باید ایده کسب و کار خود را به دقت مورد ارزیابی قرار دهند. ایده ایی که توسط افراد ارائه می شود باید خلاقانه و جدید باشد و همچنین موجب اشتغال زایی افراد نیز شود. ویزای استارت آپ انگلیس یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای دریافت اقامت این کشور می باشد ولی این ویزا فقط به مدت دو سال قابل تمدید است.

یکی از شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ این است که افراد متقاضی باید دست کم 18 سال سن داشته باشند و علاوه بر این باید به زبان انگلیسی مسلط بوده و مدرک آیلتس نیز داشته باشند. علاوه بر این این افراد باید در حساب بانکی خود حداقل مبلغی در حدود 945 پوند داشته باشند و تمکن مالی خود را به دولت انگلیس ثابت کرده و نشان دهند که می توانند هزینه های زندگی خود را به راحتی پرداخت نمایند. یکی دیگر از مهمترین شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ این است که افراد متقاضی نباید تبعه کشورهای اروپایی یا حوزه اقتصادی اروپا باشند. از مهمترین مزیت های دریافت ویزای استارت آپ این است که افراد متقاضی برای راه اندازی کسب و کار خود، مجبور به وارد کردن سرمایه  به این کشور نیستند.

این مطلب رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقامت کانادا اقامت انگلیس اقامت این کشور افراد متقاضی دریافت کنند کشور کانادا داشته باشند راه اندازی مورد تایید اخذ اقامت کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعا‌هایی علیه کشورمان را به شدت محکوم و از همراهی معدود کشور‌هایی در اروپا از رویکرد ظالمانه دولت آمریکا انتقاد کرد.

کنعانی افزود: ظرفیت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران متناسب با نیاز آن در تامین امنیت و منافع ملی، حفاظت از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و دفاع مشروع و بازدارنده در مقابل هرگونه تهدید و تجاوز خارجی است و جمهوری اسلامی ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و مبارزه با تروریسم بین‌المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: توسل به ابزار تحریم علیه ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران نه تنها خللی در عزم و اراده دولت و مردم ایران در افزایش اقتدار ملی با هدف دفاع مشروع و قاطع از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت و منافع ملی ایران ایجاد نمی‌کند، بلکه برخلاف میل تحریم کنندگان، تحریم‌ها را به فرصتی برای خودکفایی و خوداتکایی در تقویت و توسعه ظرفیت دفاعی و نظامی ایران تبدیل کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از رویکرد دوگانه پارلمان اروپا در موضوع حمله رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و دفاع مشروع ایران شدیدا انتقاد کرد و گفت: جای تأسف است که پارلمان اروپا در قطعنامه خود نسبت به اقدام متجاوزانه و ناقض قوانین و حقوق بین‌الملل رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک ایران و شهادت مستشاران رسمی ضدتروریست ایرانی، صرفا به ابراز تأسف بسنده کرده است، اما اقدام مشروع ایران علیه رژیم یاد شده در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع را شدیدا محکوم می‌کند!

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: چرا پارلمان اروپا از پرداختن به منشأ و عامل اصلی بروز تنش و ناامنی در منطقه که ریشه در اشغالگری و رویکرد جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اسرائیل در کشتار مردم فلسطین و نیز نقض مکرر قوانین و حقوق بین‌الملل توسط این رژیم جعلی دارد، طفره می‌رود و در مقابل همسو با سیاست آمریکا از رژیمی حمایت می‌کند که اصل و اساس ناامنی و تنش در منطقه در طول هشت دهه متمادی است!

کنعانی همچنین با روشن و شفاف توصیف کردن سیاست و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران اوکراین و با رد مجدد ادعا‌های مربوط به استفاده از تسلیحات ایران در جنگ اوکراین تاکید کرد: اگر آمریکا و اروپا عزم صادقانه‌ای داشته باشند، جنگ در اوکراین و جنگ علیه غزه در سریعترین زمان ممکن خاتمه خواهد یافت، اما آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی اصرار دارند که در مسیر غلط تاریخ حرکت کنند و به جای کمک به توقف جنگ، بر آتش آن بیفزایند و وقت خود را مصروف اتهام زنی به دیگران کنند.

کنعانی تاکید کرد: بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها به خصوص در منطقه غرب آسیا دیگر هیچ امید و اعتقادی به نقش آمریکا و متحدان اروپایی آن در کمک به برقراری ثبات و امنیت در منطقه ندارند.  

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود؛ این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سؤال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولت‌های ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

کنعانی خاطرنشان کرد: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولت‌های اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان بار دیگر تاکید کرد: تکرار رویکرد‌های غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعا‌های آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آنها باید زمانی پاسخگوی این ادعا‌ها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت