Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوتتیم فوتبال استقلال گفت: گرمای هوا مخصوصاً در نیمه اول تاثیر داشت و آن جنگندگی که از استقلال انتظار می‌رود را ندیدیم.

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: به هواداران، کادر فنی و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم. برد و ۳ امتیاز بسیار مهمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی، گرمای هوا مخصوصاً در نیمه اول تاثیر داشت و آن جنگندگی که از استقلال انتظار می‌رود را ندیدیم. در نیمه دوم با ۱۰ نفره شدن نفت، شرایط بهتر شد و مالکیت توپ به سود استقلال بود. آبی‌ها با فشاری که وارد کردند خوشبختانه به گل رسیدند.

مدافع دهه ۷۰ استقلال در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی و خط دفاعی استقلال عنوان کرد: وقتی توپی به گلر برسد و او مهار داشته باشد یعنی خط دفاع و هافبک اشتباهاتی داشته‌اند. حسینی درخشید، اما مدافعان نباید اجازه رسیدن توپ به دروازه را بدهند. محمد دانشگر می‌تواند به ترکیب اضافه شود و تاثیر مهمی بر وضعیت خط دفاع داشته باشد تا استقلال متضرر نشود.

ورمزیار در رابطه با کاستی‌های ترکیب استقلال گفت: ما بیشتر به یک بازیساز و یک هافبک راست نیاز داریم و بعد از رفتن علی کریمی در پست او دچار مشکل هستیم. داریوش شجاعیان می‌تواند مهره قابل اتکایی در ترکیب استقلال باشد. بازیکنان فعلی با زندگی حرفه‌ای و کوشش می‌توانند ستاره‌های این تیم و محبوب هواداران باشند.

کاپیتان اسبق استقلال در رابطه با عملکرد وریا غفوری و انتقاداتی که از وی می‌شود گفت: یک بازیکن حرفه‌ای ممکن است در مقاطعی دچار افت شود و مشکلاتی داشته باشد. وریا کمی خسته به نظر می‌رسد و نیاز به مقداری استراحت و بازیابی روحی روانی دارد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با آرمان رمضانی گفت: بازی آرمان را از وقتی در سایپا بود می‌پسندیدم. وقتی دیاباته، مطهری و قایدی در استقلال باشند بازی در ترکیب اصلی سخت است. رمضانی بازیکن خوبی است و اگر قایدی به وینگر چپ برود می‌تواند در نوک حمله موثر باشد. این امر نیازمند اعتماد به رمضانی و میدان دادن به اوست.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص لیست جدید تیم ملی و حضور کمرنگ بازیکنان استقلال تصریح کرد: تا به حال ندیده بودم از استقلال تنها یک نفر در فهرست تیم ملی باشد. به عقیده من رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد نادری و فرشید اسماعیلی می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند. این یک ماه که بخاطر بازی تیم ملی تعطیل است فرصت خوبی برای فرهاد مجیدی است تا ضعف‌های تیم خود را برطرف کند.

وی افزود: استقلال باید از نظر بدنی ریکاوری کند و در کار‌های گروهی و تاکتیکی تمرینات بیشتری انجام دهد تا هماهنگ‌تر شود. در بحث گلزنی و چارچوب شناسی هم باید با مهاجمان کار شود.

بیشتر بخوانید: ورمزیار: استقلال مقابل ذوب‌آهن کار سختی ندارد/ مثل بازی پیکان بازی کنیم در آسیا جایی نداریم

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال تیم ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر

جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه‌ای با فول بک‌های راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک‌های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • قطعا ملخ را اینجوری ندیده اید! (عکس)