Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال مذاکره با باشگاه ترابزون اسپور برای جذب مدافع این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، طبق ادعای رسانه‌های ترکیه‌ای باشگاه استقلال تهران برای جذب حسین ترکمن، مدافع ۲۳ ساله تیم ترابزون اسپور ترکیه با این باشگاه تماس برقرار کرده بود و حتی پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورویی را به این بازیکن ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال تهران با تکذیب این ادعا نوشت: "امروز در رسانه‌ها خبری از قول یک سایت ترکیه‌ای مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با بازیکنی با نام حسین ترکمن از تیم ترابزون اسپور منتشر شد که خبر فوق به این وسیله تکذیب می‌شود. از باشگاه استقلال و شخص سرمربی محترم این باشگاه، پیشنهادی برای جذب این بازیکن به صورت رسمی یا غیر رسمی داده نشده است."

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ترابزون اسپور حسین ترکمن ترابزون اسپور حسین ترکمن باشگاه استقلال ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد