Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@12:47:14 GMT

محور شهید آیت «خیابان کامل» می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۰۳۳۷

محور شهید آیت «خیابان کامل» می‌شود

شهردار منطقه ۸ دراین‌باره گفت: «طرح خیابان کامل را در محور آیت اجرا می‌کنیم و اقدامات متعددی از جمله آرام‌سازی میدان نبوت، ایجاد مسیر دوچرخه، طراحی پیاده‌راه و اختصاص تمام مدهای حمل‌ونقل در این مسیر انجام خواهدشد.»

«مسعود رنجبریان» درباره جزئیات اجرای این طرح افزود: «برنامه‌های متعددی برای خیابان شهید آیت در نظر گرفته شده از جمله قرار است حدفاصل میدان نبوت تا خیابان سرسبز طراحی پیاده‌راه برای سهولت دسترسی شهروندان ایجاد شود و از طرفی با اصلاحات هندسی و بهسازی بر آن هستیم تا آرام‌سازی میدان نبوت صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او درباره اهداف اجرای طرح خیابان کامل تأکید کرد: «یکی از مهم‌ترین اهداف ما در خیابان کامل تدارک همه مدهای حمل ‌و نقل است و از این‌رو از جنوب میدان نبوت تا محور دماوند به طول ۲/۳ کیلومتر مسیر دوچرخه ایجاد خواهد شد و در کنار آن مسیر پیاده‌راه ‌و مسیر برای حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته می‌شود.»

او ادامه داد: «همچنین در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید آیت ایجاد ۱/۸کیلومتر مسیر دوچرخه حدفاصل میدان نبوت تا چهارراه تلفنخانه (شهید ثانی) را در نظر داریم که باید در این مسیر بهسازی انجام شود.» شهردار منطقه۸ به آرام‌سازی خیابان دماوند نیز گفت: «برای ایمن‌سازی و آرام‌سازی تقاطع خیابان دماوند و خیابان شهید آیت و تقاطع خیابان آیت و دلسیم، باید مطالعات صورت بگیرد و درحال حاضر مطالعات آن آغاز شده ‌است.»
 

کد خبر 603036 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۸ دوچرخه سواری خیابان حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۸ دوچرخه سواری خیابان حمل و نقل شهری خیابان کامل میدان نبوت آرام سازی شهید آیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امروز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر با حضور شهردار همدان، رئیس شورای شهر همدان، اعضای شورا، فرمانده انتظامی شهرستان، اساتید دانشگاه و مردم همدان آغاز شد.

همدان با شش خیابان اصلی به میدان مرکزی شهر (میدان امام) متصل می‌شد که خیابان‌های بوعلی و خیابان اکباتان در سال‌های گذشته به پیاده راه تبدیل شد و امروز نیز عملیات اجرایی پیاده‌راه شدن خیابان باباطاهر آغاز شد که این پروژه به طول 80 متر و عرض 35 متر در 80 روز انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، کمک به نشاط و تندرستی شهروندان، کمک به جذب گردشگر، کمک به حفظ محیط زیست، حل گره‌های ترافیکی مرکز شهر و کاهش آلودگی هوا را می‌توان از مهم ترین اهداف یا مزایای اجرای پیاده‌راه‌ها در همدان نام برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد