Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی منچسترسیتی معتقد است اتحاد و دوستی بین بازیکنان باعث موفقیت تیمش شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی یوفا، پپ گواردیولا در تمامی فینال های لیگ قهرمانانی که تا به حال شرکت کرده پیروز بوده است و می خواهد با قهرمانی در لیگ قهرمانان به همراه منچسترسیتی به دسته معدود مربیانی بپیوندد که موفق شده اند با دو باشگاه مختلف قهرمانی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی اروپا را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی در آستانه دیدار تیمش مقابل چلسی گفتگویی با سایت رسمی یوفا داشته و در مورد مسائل مختلف صحبت کرده است که در ادامه می خوانید:

در مورد دوستی با توماس توخل

فوتبال یکی از بهترین مسائلی است که می توان در موردش صحبت کرد. تماشای مسابقات، تمرین و بعد از صحبت در مورد فوتبال لذت بخش ترین چیزها است.می توانم این طور بگویم که چیزهای زیادی از توخل یاد گرفتم. از تماشای تیم های او و صحبت هایمان چیزهای زیادی یاد گرفتم. مهم نیست که او اطلاعات زیادی در مورد من یا تیم ما دارد زیرا در نهایت خوشبختانه او نیست که به زمین بازی می آید. من هم نمی توانم بازی کنم. پس در پایان بازیکنانمان هستند که در دیدار پایانی تعیین کننده خواهند بود. احترام زیادی برای او قائلم. به نظرم توخل فوق العاده است و حرف دیگری ندارم. دوست دارم او را شکست دهم ولی فکر کنم او هم بخواهد مرا شکست دهد.

در مورد اصول و قواعد باشگاه منچسترسیتی

ما سازماندهی خوبی داریم و سرمایه گذاری زیادی دار باشگاه شده است. بازیکنان خوب زیادی در تیم ما وجود داند، هواداران خوبی داریم، کادر فنی قدرتمند است و تیمی داریم که برای موفق شدن ساخته شده است.این مسائل بسیار اهمیت دارند اما همیشه باید مراقب بازیکنان باشید زیرا اگر بازیکنان با اصول و قواعد وفق پیدا نکنند، کار سخت می شود. برخی چیزها به زادگاهم بارسلونا برمی گردد. دوست دارم تیمم بر بازی حاکم باشد و در زمین حریف بازی کند و برنده باشد. راز دیگری وجود ندارد. همه چیز به کیفیت بازیکنان، درک توانایی های آنها، ایجاد محیط و شرایط خوب بستگی دارد زیرا فوتبال فقط تاکتیک نیست و احساسات و روابط بازیکنان و همچنین کادر فنی نیز در آن نقس دارد. اگر تیمی می خواهد برای مدت زمانی طولانی موفق باشد باید این نکته را رعایت کند و این اتفاقی است که در 5 سال اخیر اینجا افتاده است.

در مورد بزرگترین دستاورد پپ در سیتی

قهرمانی ها نتیجه مسائل زیادی است. مهمترین نکته این است که من یک تماشاگر هستم و نه تنها یک مربی و وقتی روی نیمکت می نشینم، دوست دارم ببینم تیم آن طور که دوست دارم بازی می کند. مردم سابقا می گفتند بازی به این سبک در انگلیس امکان پذیر نیست اما این کار را انجام دادیم. راه ما این است و تصمیم گرفتیم از راه اول همین راه را برویم و موفق شدیم. در زمانی کوتاه چندین بار فاتح لیگ برتر شدیم و در نهایت توانستیم قدم بعدی را در اروپا برداریم و امیدواریم ناکام نشویم. می توانیم مطمئن باشیم که در فینال عملکرد خوبی خواهیم داشت. فکر نمی کنم خیلی خیلی بهتر از فصل قبلی باشیم که به فینال نرسیدیم. شاید عطش مان بیشتر بود زیرا به خودمان گفتیم بیایید دوباره تلاش کنیم. در نهایت شانس به سود ما رقم خورد.

در مورد فیل فودن

فیل فودن از آن دست بازیکنان است که هر چقدر فشار رویش بیشتر باشد بهتر بازی می کند. وقتی 20 سال دارید شرایطتان با زمانی که 28 سال دارید فرق می کند اما در حال حاضر اولویت او در زندگی تنها یک چیز است: فوتبال و به چیزهای دیگر اهمیت نمی دهد. اشتباهاتش را بلافاصله فراموش می کند. می تواند 10 کار را بد انجام دهد اما در کار یازدهم ریسک کند و کار درست را انجام دهد. به همین خاطر در این سن کم می تواند در چنین تیمی بازی کند.

در مورد پیروزی 3-1 بارسلونا مقابل منچستریونایتد در فینال سال 2011

به فینال ومبلی رسیدیم و به خودمان گفتیم قهرمان خواهیم شد. با روش بازی ما در نیمه اول و بیست دقیقه اول نیمه دوم، دیگر نمی توانستیم بهتر باشیم. به عنوان تیم عالی بودیم و همان موقع بود که پیش خودم فکر کردم دوره ام در بارسلونا به سر آمده است. نمی توان اینجا و در منچسترسیتی این طور فکر کرد زیرا آنها اولین بار است به فینال می رسند. هنوز در میان بزرگان اروپا نیستیم. هنوز در بازی های بزرگ راحت و خونسرد نیستیم اما باید با این تنش ها و فشارها کنار آمد. باید به بازی در این شرایط عادت کنیم و مطمئن هستم بازی خوبی انجام خواهیم داد.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) تاتنهام به جذب مهدی طارمی علاقه مند است / ادعای O Jogo هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد.

سیتی در این بازی که با مصدومیت ادرسون از ناحیه شانه همراه شد، رقابت نزدیکی با تیم میزبان داشت اما با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند در نهایت سه امتیاز را کسب کرد.

این برد برای سیتی ارزش زیادی داشت. آن‌ها اکنون با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین، تنها یک امتیاز با تیم تحت هدایت میکل آرتتا فاصله دارند.

گواردیولا خوشحال است که تیمش‌ در چنین بازی دشواری موفق شد با برد از زمین خارج شود و همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی بماند.

پپ گواردیولا پس از بازی گفت:"بازی دشواری بود. آن‌ها با بازیکنان سریع و با کیفیت زیادی پرس می‌کردند. گل را زمانی که یک بازیکن کمتر داشتند زدیم. موقعیت‌های خیلی زیادی خراب کردند. یک پیروزی بزرگ بود، ما بازی های زیادی را پشت سر گذاشتیم. اکنون یک هفته طولانی برای ریکاوری داریم."

زمین بازی؟

در نهایت ما سود بردیم، چون آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند، و اگر زمین بهتر بود، با بازیکنان سریع، مطمئنا شرایط برای آن‌ها بهتر بود.

شرایط بازی با تیم‌هایی که در نزدیکی قعر جدول هستند؟

سخت است. حریفان سرسخت و بسیار تهاجمی هستند و بعضی از آن‌ها، برای یک چیز باورنکردنی، یعنی ماندگاری در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند. این بازی‌ها خیلی سخت است. ما امشب خیلی زجر کشیدیم. واقعاً بازی سختی بود، اما در پایان توانستیم زنده بمانیم و برنده از زمین خارج شویم.

تغییرات تیم قبل از شروع نیمه دوم؟

ما پاس‌های بیشتری می‌خواستیم. وقتی توپ را نداریم نمی‌توانیم زنده بمانیم اما برای به دست آوردن آن مبارزه می‌کنیم. متئو کواچیچ برای آن پاس‌های اضافی کمک زیادی به تیم کرد. گاهی اوقات که بازی‌ها مثل امروز خیلی سخت است، شما فقط می‌توانید با در اختیار داشتن توپ زنده بمانید.

وضعیت ادرسون؟

وضعیت او بعد از مصدومیت خوب به نظر نمی‌رسد.

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم