Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، این گروه از هنرمندان که نام خود را موسیقی دانان برای فلسطین (#MusiciansForPalestine) انتخاب کردند، روز پنجشنبه درست کمتر از یک هفته پس از برقراری آتش بس بین حماس و اسراییل نامه ای را در حمایت از فلسطینی ها تنظیم کردند.

در این نامه آمده است: امروز یکصدا خواستار عدالت، سر بلندی و حق تعیین سرنوشت برای مردم فلسطین و تمام کسانی هستیم که در جهت خلع ید استعمار و خشونت در سراسر کره زمین مبارزه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان امضا کنندگان این نامه اسامی برخی از اعضای گروه های روتس، استروکس، آرکید فایر، ران د جوئلز و پینک فلوید به چشم می خورد.

نیروهای رژیم صهیونیستی روز ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت به دنبال برگزاری نماز جماعت در مسجد الاقصی به سمت نمازگزاران فلسطینی هجوم آوردند و نارنجک های دودزا به سمت آنان پرتاب کردند که در جریان آن صدها فلسطینی زخمی شدند.

در نهایت خشونت های رژیم صهیونیستی و حملات هوایی به غزه توسط نیروهای مقاومت در غزه پاسخ داده شد. در جریان حملات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست کم ۲۴۸ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک به شهادت رسیدند.

گروه موسیقی دانان برای فلسطین در نامه خود خواستار پیوستن دیگر هنرمندان عرصه موسیقی به فهرست خود شدند و اعلام کردند که سکوت نمی تواند یک گزینه باشد. آنها همچنین از همتایان خود خواستند تا محکم در کنار مردم فلسطین و حق آنها برای آزادی و حاکمیت بایستند.

منبع: CNN برچسب‌ها شبکه سی ان ان اسرائیل نوار غزه فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه سی ان ان اسرائیل نوار غزه شبکه سی ان ان اسرائیل نوار غزه فلسطین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی