Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزجمعه اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی با بیان اینکه قانون و زمان آغاز تبلیغات انتخابات شوراها با ریاست جمهوری متفاوت است، افزود: براساس قانون، داوطلبان ریاست جمهوری از ششم تا بیست و ششم خردادماه به مدت ۲۰ روز فرصت دارند تا به فعالیت های تبلیغاتی خود بپردازند در حالی نامزدهای انتخابات شوراها در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۶ خرداد ماه و تنها به مدت یک هفته اجازه انجام فعالیت های  تبلیغاتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به تفاوت تعداد ستادهای انتخاباتی و اندازه عکس، پوستر و بنرهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری با شوراها اشاره کرد و یادآور شد: با این حساب آغاز فعالیت تبلیغاتی ریاست جمهوری به منزله شروع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراها نیست، لذا داوطلبان توجه لازم را در این خصوص داشته باشند.

شاه حسینی با تاکید بر اینکه تبلیغات در فضای مجازی نیز تابع قانون تبلیغات انتخابات است، تصریح کرد: کمیته حقوقی ستاد انتخابات تخلف انتخاباتی نامزدها را رصد و چنانچه افراد بر تکرار تخلف تبلیغاتی خود اصرار داشته باشند آن ها را به مراجع قضایی معرفی می کند.

این مسوول بیان کرد: انتظار می‌رود افرادی که برای قانونگذاری در پارلمان های محلی اعلام آمادگی کردند به مر قانون عمل کنند.

شاه حسینی با بیان اینکه مسوولان ستادهای تبلیغات ریاست جمهوری در استان باید دارای حکم فعالیت از سوی ستاد مرکزی باشند اضافه کرد: نماینده این ستادها باید به ستاد انتخابات استان معرفی و نمونه کارهای تبلیغاتی آن ها نیز اعلام شود.

وی با اشاره به ممنوعیت هرنوع تجمع اعم از سخنرانی در فضاهای بسته، خاطرنشان کرد: در مرکز استان و شهرستان ها فضاهای روباز برای حضور احتمالی داوطلبان ریاست جمهوری و سخنرانی آنها پیش بینی شد، لذا ضروری است چنین تجمع هایی در فضاهای روباز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد نهایی نامزدهای شورای شهر و روستاها  هنوز مشخص نیست و بلافاصله پس از اعلام هیات مرکزی نظارت تهران و قطعیت اسامی داوطلبان شوراهاشهر، نام افراد اعلام می شود.

شاه حسینی اضافه کرد: در مجموع ۹۶۶ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم سراسر استان در انتخابات پیشرو در نظر گرفته شد و بیشترین تعداد شعبه متعلق به شهرستان یزد با ۳۷۵ مورد و کمترین تعداد شعبه متعلق به شهرستان بهاباد با ۳۶ شعبه اخذ رای است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای یزد برگزار می‌شود و در این استان ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ مورد آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

 به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.   

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ یزد مشارکت های مردمی تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ یزد مشارکت های مردمی انتخابات ۱۴۰۰ یزد مشارکت های مردمی تبلیغات انتخاباتی اخبار کنکور انتخابات شوراها ستاد انتخابات ریاست جمهوری شاه حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی

ایتنا - بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که تبلیغات بسیار در ۲ سکوی فیس‌بوک و اینستاگرام از طریق هوش‌مصنوعی منجر به دوستیابی می‌شود.
متا سعی دارد هوش‌مصنوعی را در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتساپ یکپارچه کند اما اکنون مشخص شده فقط ویژگی های هوش‌مصنوعی این شرکت در پلتفرم های آن گسترش نیافته‌اند، بلکه تبلیغات آشکار برای دوست مجازی ایجاد شده با هوش مصنوعی در فیس بوک و اینستاگرام بسیار محبوب شده اند.

به گزارش ایتنا از برنا، جستجوهای نشریه ویرد نشان می دهد حداقل ۲۹هزار تبلیغ آشکار برای دوست مجازی در پلتفرم های متا منتشر شده است. این نشریه جستجویی در بخش تبلیغات متا نیز انجام داده که تمام آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های آن، تمام تبلیغات منتشر شده در اتحادیه اروپا در سال گذشته، تمام تبلیغات ۷ سال گذشته که با انتخابات، سیاست یا موضوعات اجتماعی مرتبط هستند را آشکار کرد.

این تبلیغات آشکارا ناقض قوانین محتوای تبلیغات بزرگسالان متا هستند. طبق این قوانین آگهی دهندگان اجازه ندارند آگهی‌های حاوی محتوای هرزنگاری و بزرگسالان یا فعالیت‌های بیش از حد تلقین‌کننده یا تحریک‌کننده جنسی را ترویج کنند.

در بخش دستورالعمل اینستاگرام و فیس بوک نیز هرزنگاری و هر چیزی که پلتفرم به عنوان خدمات هرزنگاری تلقی کند، ممنوع است. این پلتفرم‌ها هرگونه اغواگری و حتی ایموجی‌های مرتبط با این موضوع را منع کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات