Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ شرکت داده گستر عصر نوین گزارش عملکرد اردیبهشت ۱۴۰۰ را منتشر کرد. طبق این گزارش مجموع درآمد این شرکت نسبت به فروردین ماه ۱۵درصد کاهش و نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته ۶۰درصد افزایش یافته است.

درآمد حاصل از فروش تجهیزات سمت مشترکین ۶۷درصد، درآمد ارزش افزوده ناشی از باشگاه‌های فرهنگی ورزشی ۱۶درصد و درآمد حاصل از ارائه خدمات پروانه FCP ۱۲درصد کاهش یافته و درآمد حاصل از ارائه خدمات عمومی اجباری (USO) در مناطق روستایی ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳درصد و درآمد حاصل از ارائه خدمات پروانه TRUNK حدود دو درصد نسبت به فروردین افزایش یافته است. از طرف دیگر درآمد حاصل از ارائه خدمات عمده فروشی پروانه FWA و استفاده از امکانات توسط سایر شرکت های دارنده پروانه ۹۰درصد افزایش یافته و و سود(زیان) فروش سرمایه‌گذاری‌ها صفر بود. همچنین درآمد حاصل از ارائه خدمات IT که ماه گذشته صفر بود به بیش از ۲۴میلیارد تومان رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین پرداخت سود سهام عدالت به کجا رسید؟ ارزش سهام عدالت من (۵ خردادماه) مقایسه صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله / هفته درخشان طلایی ها خلاف جهت صندوق های سهامی واکنش بازار‌ها به تحولات انتخاباتی عرضه اولیه‌ها از این به بعد با تضمین عرضه می‌ شوند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری

غلامرضا ذاکری اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی استان تاکنون ۷۰ هزار هکتار از این اراضی مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری هستند.

وی با اشاره به تجهیز زار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال گذشته، افزود: امسال هم عملیات تجهیز دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به این سیستم‌های در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

ذاکری اضافه کرد: با اجرای آبیاری بارانی عملکرد تولید ۴۰ درصد و با آبیاری قطره‌ای ۹۰ درصدی عملکرد تولید افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری