Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:01:47 GMT

فرانسه نخستین پیروز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۰۸۹۴

فرانسه نخستین پیروز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ امروز (جمعه) در بخش مردان به میزبانی ایتالیا آغاز شد. در دیدار نخست دو تیم فرانسه و بلغارستان از ساعت ۱۲:۳۰ مقابل هم صف آرایی کردند.

در دیدار افتتاحیه تیم ملی فرانسه به آسانی و با نتیجه ۳ بر صفر از سد بلغارستان عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج ست شماری؛

ست نخست: ۲۷ بر ۲۵ به سود فرانسه
ست دوم: ۲۵ بر ۲۱ به سود فرانسه
ست سوم: ۲۵ بر ۲۳ به سود فرانسه

تیم ملی والیبال ایران در روز نخست مسابقات از ساعت ۱۵:۳۰ در حالی مقابل ژاپن صف آرایی خواهد کرد که سعید معروف به دلیل سرماخوردگی بازی را از دست داد. به این ترتیب محمدطاهر وادی تنها پاسور ایران در بازی امروز خواهد بود.

فرانسه، بلغارستان، آلمان، استرالیا، ایران، ژاپن، صربستان، اسلوونی، هلند، روسیه، آمریکا، کانادا، ایتالیا، لهستان، آرژانتین و برزیل ۱۶ تیم حاضر در مسابقات هستند. تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن ۱۲ تیم اصلی و ثابت برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال هستند. تیم ملی چین به دلیل مسائل مالی از حضور در مسابقات انصراف داد تا تیم هلند جایگزین این تیم شود. تیم ملی اسلوونی نیز با قهرمانی در چلنجرکاپ جایگزین تیم ملی پرتغال شد که در سال ۲۰۱۹ از مسابقات سقوط کرد.

تیم ملی روسیه، مدافع عنوان قهرمانی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ترتیب با شکست تیم‌های فرانسه و آمریکا جام قهرمانی را بالای سر برد.

کد خبر 5222243 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال فرانسه تیم ملی والیبال بلغارستان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران لیگ ملت های والیبال فوتسال مهدی طارمی والیبال تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تنیس روی میز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL

تیم ملی والیبال کوبا در هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ برخی بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کوبا در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌های والیبال 2024 غایبان صحب نامی خواهد داشت که مسیر راهیابی به المپیک را برای این تیم سخت خواهد کرد.

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

آریل ساینس، رئیس فدراسیون والیبال کوبادر نشستی خبری اظهار داشت: سرمربی ما در لیگ ملت‌ها قادر به استفاده از همه بازیکنان خود نیست. خسوس هررا که در تیم پروجا بازی می‌کند، برای درمان مصدومیت زانو، تقاضای 2 هفته استراحت کرده است. الخاندرو گونسالس و میگل گوتیرس نیز در هفته‌های اول و دوم نمی‌توانند همراه تیم ملی کوبا باشند.

کوبا، هلند، ترکیه و ایران، تیم‌هایی هستند که برای راهیابی به المپیک 2024، همچنان کورسویی از امید در صورت کسب نتایج خارق‌العاده در لیگ ملت‌ها دارند.

تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها از ساعت 3:30 بامداد 6 خرداد 1403 در برزیل به مصاف کوبا می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی