Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:21:11 GMT

حضور در انتخابات نشانه بصیرت سیاسی ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۱۰۷۰

حضور در انتخابات نشانه بصیرت سیاسی ملت ایران است

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته خود افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای مایه ایجاد تحول در ساختار مدیریتی نظام اسلامی است و هر فرد نقش مهمی در بنای آن دارد.

وی بیان کرد: حضور حماسی و پرشور مردم در عرصه انتخابات مایه امیدواری داخلی و موجب ناامیدی مخالفان می‌شود  مردم با تصمیمی دقیق باید نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری با اشاره به دیدار تصویری رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: حضور حداکثری و پرشور مردم در عرصه انتخابات مایه آبرو و عزت کشور می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی، همه نامزدهای انتخاباتی باید به اخلاق مداری انتخاباتی پایبند باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه انقلابی‌گری یعنی حرکت در مسیر انقلاب و عقلانیت اضافه کرد: خداوند از افرادی که با شورای نگهبان مخالفت کرده و می خواهند انتقام بگیرند و با اصل شورای نگهبان مخالفند، نخواهد گذشت.

صفایی بوشهری اضافه کرد: پذیرش و حمایت از شورای نگهبان در تمام عرصه‌های قانونی یک ضرورت است و بی تردید نظر آن شورا، فصل الخطاب در این عرصه خواهد بود.

وی ادامه داد: از تمام کاندیداها تقاضا می‌شود به رأی شورای نگهبان احترام گذاشته و با عملکردی مناسب بر غنای قانون مداری و حضور حماسی مردم در انتخابات بیفزایند که این خواسته امام راحل و رهبر معظم  انقلاب است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: مردم به دنبال فردی هستند که مشکلات جامعه را بشناسد، مدیر، مدبر، با صداقت و توانایی اداره کشور را داشته باشد.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین وظایف اسلامی انسان "احساس مسئولیت اجتماعی و حضور در صحنه" است.

امام جمعه بوشهر گفت: هر مسلمان مسئولیت دارد در مسائل اجتماعی که مربوط به زندگی خود و دیگران می‌شود به وظیفه خود عمل  و فضای کلان نظام سیاسی، اجتماعی و مسائل ریز و درشت جامعه را با بصیرت رسیدگی کرده و با تمام توان در عرصه اسلامی شدن و عدالت محوری آن تلاش کند.

صفایی بوشهری با گرامیداشت یادوخاطره امام راحل افزود: هیچ گاه تاریخ اسلام، ایران و جهان معاصر نقش تحوّل‌آفرین بنیانگذار انقلاب اسلامی در انقلاب و تغییر معادلات سیاسی به نفع اسلام و ایران را فراموش نمی‌کند.

وی همچنین با اشاره به سالروز آغاز ولایت رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸  گفت: آن رهبر گرانقدر با هدایت‌های الهی خود ایران اسلامی را در فراز و نشیب‌های گوناگون راهبری کرده و با موفقیت کشتی انقلاب اسلامی ایران را به سمت ساحل آفرینش تمدن هدایت کرده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر امام جمعه بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر امام جمعه بوشهر انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر امام جمعه بوشهر اخبار کنکور صفایی بوشهری شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود