Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@12:49:14 GMT

انتشار تصاويري از تشييع پيکر شهيد فلسطيني

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۱۰۷۸

خبرگزاری آریا- پایگاه خبری گردان‌های عزالدین قسام تصاویری از تشییع پیکر شهید «احمد کامل عمار» را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، پایگاه خبری گردان‌های عزالدین قسام تصاویری از تشییع پیکر شهید «احمد کامل عمار» را منتشر کرد.
احمد کامل عمار 33 ساله از نیرو‌های تیپ «الوسطی» در اردوگاه «البریج» بود که روز پنج شنبه بر اثر شدت جراحت‌های ناشی از حضور در نبرد «سیف القدس» به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است نبرد «سیف القدس» به دلیل تبعات متعددی که برای رژیم صهیونیستی داشت، زنگ هشدار جدی را برای این رژیم غاصب به صدا درآورده است. رژیمی که این روز‌ها در داخل نیز  با بحران روبرو است و با وجود برگزاری چهار انتخابات پشت سرهم در دو سال گذشته هنوز موفق به تشکیل دولت قانونی نشده است. در این رهزن نخست وزیر رژیم صهیونیستی سعی داشت تا با حمله به غزه و لبنان در میان افکار عمومی اسراییل خصوصا جریان‌های تندرو آبرویی برای خود کسب کند که منجر به  شکست شرم آور این رژیم جعلی ا و حامیانش از جمله آمریکا شد.
کارشناسان می‌گویند نبرد سیف القدس، یک جنگ مهم راهبردی بود. اسرائیل می‌خواست غزه را شکست دهد و سلاح نیرو‌های مقاومت را در غزه نگاه دارد و کاری کند که نیرو‌های مقاومت در مسائل فلسطین دخالت نکنند، اما مقاومت وارد نبرد تحول راهبردی یعنی قدس شد و بازگشتی به عقب نخواهد داشت و به دفاع از قدس و مقدسات ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تشییع پیکر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود

فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیرو‌های اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روز‌های اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد