Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: با صراحت و محکم می‌گویم که آمده‌ام تا به وضع بی‌سامان موجود خاتمه بدهم.

محسن رضایی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: کسی که با برنامه وارد رقابت می‌شود، عرصه را ترک نمی‌کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ ایرنا

یارانه ۴۵۰ هزار تومانی از دید رضایی زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی محسن رضایی در صداوسیما مهرعلیزاده: سهم اقتصاد دولتی باید تا ۲۵ درصد کاهش یابد رییسی: با فعال شدن ظرفیت‌های اقتصاد، سالی یک میلیون شغل ایجاد می‌کنیم        

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: فردا پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان می‌رسد.

حجت الله دهدشت افزود: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین دو نماینده دیگر حوزه انتخابیه آبادان و یک نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی متولدان ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و براساس قانون افرادی که در دور اول در حوزه انتخابیه رای دادند باید در همان حوزه در رای گیری شرکت نمایند.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۸ نماینده مردم خوزستان، ۱۵ نفر انتخاب و به بهارستان راه یافتند.

دیگر خبرها

  • انتخابات البرز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رأی در ۲۲ حوزه انتخابیه وجود دارد
  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • راند دوم