Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@16:13:29 GMT

حمایت صدها هنرمند عرصه موسیقی در جهان از ملت فلسطین

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۱۲۷۶

حمایت صدها هنرمند عرصه موسیقی در جهان از ملت فلسطین

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، این گروه از هنرمندان که نام خود را موسیقی دانان برای فلسطین (#MusiciansForPalestine) انتخاب کردند، روز پنجشنبه درست کمتر از یک هفته پس از برقراری آتش بس بین حماس و اسراییل نامه ای را در حمایت از فلسطینی ها تنظیم کردند.
 
در این نامه آمده است: امروز یکصدا خواستار عدالت، سر بلندی و حق تعیین سرنوشت برای مردم فلسطین و تمام کسانی هستیم که در جهت خلع ید استعمار و خشونت در سراسر کره زمین مبارزه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در میان امضا کنندگان این نامه اسامی برخی از اعضای گروه های روتس، استروکس، آرکید فایر، ران د جوئلز و پینک فلوید به چشم می خورد.
 
نیروهای رژیم صهیونیستی روز ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت به دنبال برگزاری نماز جماعت در مسجد الاقصی به سمت نمازگزاران فلسطینی هجوم آوردند و نارنجک های دودزا به سمت آنان پرتاب کردند که در جریان آن صدها فلسطینی زخمی شدند.
 
در نهایت خشونت های رژیم صهیونیستی و حملات هوایی به غزه توسط نیروهای مقاومت در غزه پاسخ داده شد. در جریان حملات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست کم ۲۴۸ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک به شهادت رسیدند.
 
گروه موسیقی دانان برای فلسطین در نامه خود خواستار پیوستن دیگر هنرمندان عرصه موسیقی به فهرست خود شدند و اعلام کردند که سکوت نمی تواند یک گزینه باشد. آنها همچنین از همتایان خود خواستند تا محکم در کنار مردم فلسطین و حق آنها برای آزادی و حاکمیت بایستند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صدها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روزهای گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه