Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان گفت: ۸۰ درصد واکسن‌های وارداتی به زنجان تزریق شده است.

استاندار زنجان  در جمع مدیران شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه از پیک چهارم کرونا در استان زنجان می‌توان به پیک انفجاری تعبیر کرد، گفت: در این پیک در استان ۳۵۰ هزار تست انجام شد به طوری که به ازای هر هزار نفر ۳۱۸ نفر تست گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان این موضوع که  سازمان بهداشت جهانی در این زمینه از استان زنجان به طور مکتوب یاد کرده و از نظر تست کرونا زنجان به عنوان اولین استان در کشور است، ادامه داد: در پیک چهارم شاهد ابتلای دو برابری نسبت به پیک سوم بودیم، اما به واسطه تست‌های انجام شده و بیماریابی میزان مرگ و میر‌ها کاهش یافت.

حقیقی افزود: در حال حاضر شاهد وضعیت نزولی بیماری هستیم هر چند اگر مراقب نباشیم، ممکن است اوضاع بدتر شود، امیدواریم با همکاری مردم شاهد روند نزولی بیماری در این شهرستان نیز باشیم.

استاندار زنجان  با یادآوری این مطلب که یکی از معضلات در حوزه مبارزه با کرونا این است که اطمینان کاذب ایجاد شده که افرادی که واکسن تزریق می‌کنند دیگر خطرآفرین نیستند، تصریح کرد: کسانی که واکسن دریافت می‌کنند، ممکن است ناقل باشند و تنها زمانی می‌توان گفت مشکل حل شده که ۷۰ درصد مردم واکسینه شوند.

او با بیان اینکه بیش از ۷۹ هزار دز واکسن به استان وارد شده که بیش از ۸۰ درصد از آن تزریق شده است، ادامه داد: از نظر تزریق واکسن، زنجان از استان‌های دیگر جلوتر است.

استاندار زنجان با اعلام این مطلب که آمادگی داریم در صورت آغاز واکسیناسیون وسیع در روز ۱۳ الی ۱۴ هزار نفر واکسینه شوند، بیان کرد: همه تلاش‌ها بر این است که تا پایان خرداد به افراد بالای ۶۰ سال واکسن تزریق شود.

حقیقی  با تاکید بر اینکه برای انتخابات نیز در راستای مقابله با کرونا و تامین سلامت مردم تمهیدات زیادی اندیشیده شده است، عنوان کرد: یکی از تاکیداتی که در این زمینه وجود دارد افزایش شعبات ثابت و سیار انتخاباتی در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

نماینده عالی دولت در استان، با پرداختن به این مسئله که یکی از موضوعاتی که در ایام انتخابات به ویژه ایام کرونایی حائز اهمیت است، موضوع تبلیغات کاندیدا‌های انتخاباتی است، ادامه داد: برگزاری جلسات انتخاباتی در  فضای بسته، برگزاری هر نوع مراسم تجمعی و به راه انداختن کارناوال‌های انتخاباتی ممنوع است.

این مسئول با تاکید بر اینکه اصل اساسی این است که انتخابات، باشکوه برگزار شود، گفت: از روسای ستاد تا  کاندیداها، درخواست داریم که علاوه بر اینکه خودشان را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌دانند، طرفداران خود را نیز به رعایت این پروتکل‌ها دعوت کنند.

استاندار زنجان با پرداختن به این موضوع که برای اینکه انتخابات امن و سالم برگزار شود، همه تمهیدات اندیشیده شده و همکاری لازم بین اجرا و نظارت وجود و عزم جدی و جود داریم که انتخابات را با قدرت و قوت برگزار کنیم، یادآور شد: این امر هم به نفع مردم و هم به نفع جامعه است و علاوه بر حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری به ارتقا وحدت ملی نیز کمک می‌کند.

حقیقی  با تاکید بر اینکه در انتخابات نباید هیچ‌کس تماشاچی بوده و همه باید حضور داشته باشند، خاطر نشان کرد: امیدوارم انتخابات سالم پرشوری با همکاری مسئولین و مردم برگزار شود.

 

انتهای پیام/ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار زنجان واکسن استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان

علی محمد زنگانه در این نشست، تسریع در فرآیند‌های عملیاتی طرح پتروشیمی گلستان، اتمام عملیات ساخت سد نرماب، تسریع در تکمیل طرح سیکل ترکیبی نیروگاه برق گلستان و رفع موانع تخصیص ارز و گشایش LC، تقاضای تصویب تردد مسافری از مرز اینجه‌برون به جمهوری ترکمنستان و تسریع در ساخت و تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی استان را خواستار شد.

زنگانه همچنین در این جلسه، گزارشی از دستاورد‌های دولت سیزدهم در استان را ارائه کرد.

وی گفت: گلستان در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور، رتبه دوم کشوری کسب کرده است. قدرمطلق رشد اقتصادی استان از منفی ۵ در انتهای دولت قبل به مثبت ۳ در دولت سیزدهم رسیده است. از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون صنعت گلستان نزدیک ۸ درصد رشد داشته است.

 در مدت فعالیت دولت سیزدهم در گلستان صادرات استان رشد ۹۵ درصدی داشته و سرمایه‌گذاری خارجی ۷ برابر شده است. امنیت سرمایه‌گذاری در گلستان به رتبه دوم کشور رسیده است. ️

تبادل مرزی از مرز اینچه‌برون به بیش از یک میلیون تن رسید و سهم گلستان از صادرات کل کشور به ترکمنستان از ۹ به ۲۱ درصد افزایش یافت. ️افزایش نرخ مشارکت اقتصادی مردم گلستان نویدبخش تحقق شعار سال است.

گلستان در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان رهبری رتبه سوم مشارکت مردم در کشور را کسب کرد.

تعهد اشتغال استان در دو سال پیاپی هر سال ۱۲۰ درصد محقق شده است. ️طی دولت سیزدهم شاهد آغاز عملیات اجرایی و یا ایجاد مقدمات ساخت ۶۶ هزار واحد مسکونی در گلستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد