Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی از نیروهای مقاومت اشاره و اظهار کرد: اتحاد و مقاومت توانست این پیروزی را در برابر رژیم به ظاهر قدرتمند اسرائیل رقم بزند.

شرکت در انتخابات تکلیف است

امام جمعه رفسنجان ادامه بیان کرد: یک روز اسرائیل د مقابل چند کشور بزرگ منطقه مانند سوریه، مصر، اردن، لبنان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.غالب بود، اما امروز در مقابل مردمی که در نوار غزه هستند شکست خورد که برای بعضی کشورهایی که دنبال برقراری رابطه با اسرائیل بودند، درس بود.

وی افزود: وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد ایران بدون توافق‌نامه هسته‌ای قوی‌تر از ایران با توافق‌نامه هسته‌ای است، بنابراین تیم مذاکره‌کننده ایران امیدواریم هوشیارانه‌تر از قبل عمل کند و نگذارد حق ملت ایران ضایع شود چون آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند. 

عسکری با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا سرنوشت‌ساز بوده و از اهمیت برخوردار است، تصریح کرد: اعضای شورای نگهبان قوانین و ضوابطی دارند که در مصوبات مجلس و در تأیید صلاحیت‌ها عمل می‌کنند نه قانون به علاوه مصلحت.بعضی کاندیداها در این آزمون خود را مدار حق قرار دادند اینها اشتباه است.

وی با تأکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات بیان کرد: نباید از حق و تکلیف‌مان بگذریم، امامین انقلاب، شهدا ازجمله سردار سلیمانی و خیرخواهان نظام و انقلاب توصیه کردند در انتخابات شرکت کنید در حالی آمریکا، سلطنت‌طلبان و معاندان نظام می‌گویند شرکت نکنید اگر در انتخابات شرکت نکنیم به حرف دشمنان گوش دادیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: در انتخاب دقت کنید، ببینید کاندیداها برای مبارزه با فساد، مبارزه با مافیای واردات، اصلاح سیاست‌های غلطی که به درد مردم نمی‌خورد چه برنامه‌ای دارند.

انتقاد تند امام جمعه موقت عنبرآباد از روند کند ساخت بیمارستان این شهر

حجت‌الاسلام حسین فضیلتی‌نیا امام جمعه موقت عنبرآباد با اشاره به سفارش مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابات بیان کرد: نباید انتخابات و جمهوریت را تا وقتی قبول داشت که به نفع ما باشد و اگر به نفع دیگری شد بگوییم آن را قبول نداریم که متأسفانه آزمون تلخی از این قضیه در سال 88 در تاریخ انتخابات باقی ماند.

وی افزود: بنابر سخن معظم‌له کسانی که مردم را از رفتن پای صندوق رأی منع و القاء بی‌فایده بودن انتخابات را می‌کنند، دروغ می‌گویند که دلسوز مردم هستند، بنابراین به حرف آن‌ها اعتنا نکنید. اگر نامزدها مردم را قانع کنند قادر به حل مشکلات اقتصادی هستند مشارکت بالا می‌رود.

امام جمعه موقت عنبرآباد با انتقاد شدید از روند کند ۹ ساله ساخت تنها بیمارستان عنبرآباد با داشتن قریب به ۹۰ هزار نفر جمعیت گفت: چرا بعد از چهل سال از گذران انقلاب؛ مردم خطه عنبرآباد باید به‌خاطر کوچکترین بیماری به شهرستان‌های مجاور آن هم با مشقت و سختی زیاد جهت مداوا مراجعه کنند؟  متاسفانه هر مسؤول کشوری و استانی هم به شهرستان مسافرت کرد فقط وعده توخالی داد آیا این رسم مردم‌داری و وفای به عهد است؟

وعده‌های کاندیداها باید بر اساس امکانات کشور باشد

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار داشت: در انتخابات باید قدرت و توانمندی افراد را مد نظر داشته باشیم زیرا با انتخاب فرد قوی دیگر کسی چشم طمع به کشورمان نخواهد داشت.

امام جمعه کوهبنان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره بر دولت جوان و انقلابی تاکید دارند و انقلابی کسی است که مطیع ولایت و رهبری بوده و به شورای نگهبان ایرادی نداشته باشد و به‌دنبال رفع مشکلات مردم باشد، افزود: انتخابات پیش رو بسیار حساس و مهم است باید با انتخاب به‌جا موجب خوشحالی دوستان انقلاب و نگرانی دشمنان و بدخواهان انقلاب شویم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است که مردم در انتخابات شرکت نکنند، ابراز کرد: میدان انتخابات میدان مسابقه خدمت است همه از باب دلسوزی وارد عرصه انتخابات می‌شوند، بنابراین کاندیداها باید وعده‌ها را بر اساس امکانات کشور بدهند باید از دروغ، تهمت و افترا در این عرصه پرهیز شود.

رئیس جمهور باید مدیریت قوی و کارآمد داشته باشد

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار با تقدیر از اقدام انقلابی شورای محترم نگهبان در تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: رئیس جمهوری اصلح است که دارای مدیریت قوی و دارای قوت و اراده و کارآمدی لازم باشد و بتواند مشکلات کشور را از میان بردارد.

وی بیان داشت: به انتخاب اعضای شوراهای شهر و روستا دقت و توجه کنید چون در مدیریت شهرها و روستاها و زندگی شهری و روستایی خیلی می‌توانند موثر باشند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه کرمان وعده های کاندیداها انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم