Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدرضا احمدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به اولین سالگرد آغاز مجلس یازدهم اظهار کرد: به‌عنوان نماینده مردم در کشور و نماینده جمهوری اسلامی در بین‌الملل وظایفی داریم تا از کیان جمهوری اسلامی، خط ولایت و راه شهدا در سطح بین‌الملل دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصویب طرح کمک معیشتی به مردم در مجلس یازدهم گفت: تصویب طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از کارهای بزرگ مجلس یازدهم برای صیانت از منافع ملت و منویات رهبری بوده تا کشورهای جهان خوار و قداره‌کش ازجمله آمریکا فرصت دوباره برای خیانت نداشته باشند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم  با تصویب ممانعت تابعیت فرزندان مسؤولان گام بزرگی در مسیر مطالبه مردم برداشته است، افزود: تعیین تکلیف فرهنگیان گروه‌های حق‌التدریسی‌ها؛ نهضتی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها بعد از ۱۰ سال چشم‌انتظاری در مجلس یازدهم محقق شد.

احمدی با اشاره به مؤثر بودن تصویب قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران بیان کرد: یکی‌دیگر از اقدامات مهم مجلس در این‌یک سال، طرح قانون جامع خدمات‌رسانی بوده چرا که ما خود را مدیون ایثارگران دانسته لذا باید مقام و منزلشان را ویژه نگاه کرد.

وی با تأکید بر تصویب طرح جوانی جمعیت و تکریم خانواده مجلس یازدهم افزود: یکی دیگر از طرح‌های مهم مجلس یازدهم طرح مربوط به نمایندگان مجلس است که در دست بررسی است و هنوز به تصویب نرسیده است.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وی در حوزه انتخابیه خود گفت: راه‌آهن رشت به انزلی و شهرستان شدن خمام از برنامه‌های ما بوده و نهایی شدن ایجاد پست فشارقوی در بخش رشت و خشکبار که مردم از نبود پست فشارقوی رنج می‌برده از دیگر پیگیری‌های صورت گرفته است.

احمدی با بیان اینکه بیش از  ۲۷۰ میلیارد تومان برای حل موضوعات عمرانی ازجمله تعریض و آسفالت جاده‌ها به شهرستان رشت اعتبار تخصیص داده شده است، گفت: بسیاری از جاده‌ها با مشکل آسفالت مواجه بودند که با  پیگیری‌های صورت گرفته بخش اعظمی از آن حل شد.

وی با ابراز تأسف از وضعیت جاده رشت به سنگر که از جنگ جهانی دوم با همان خطرات باقی‌مانده است، تصریح کرد: لایروبی برخی از رودخانه‌های کشاورزی که بیش از ۳۰ سال لایروبی نشده بود انجام و بیش از ۱۵ هزار مشترک تلفن متصل و هشت هزار و ۶۰۰‪ متر لوله گزاری و لایروبی بعضی محلات ازجمله معلولی حمیدیان و جانبازان انجام شد..

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اشتغال جوانان را از دغدغه‌های مهم خود دانست و افزود: ۸۰ میلیارد تومان برای شرکت‌های دانش‌بنیان تخصیص داده شده است زیرا این شرکت‌ها از ظرفیت خوبی برخودار هستند.

احمدی با اشاره به مشکلات صنعت و تعطیلی کارخانه‌های گیلان، تصریح کرد: احیای کارخانه‌های پوشش‌ و رشت الکتریک و دیگر کارخانه‌های راکد از دغدغه‌های ما بوده و بعد از بازدید صورت گرفته از این کارخانه‌ها تمام تلاش را به خرج داده تا مشکل این کارخانه برطرف شود، لذا در دیدار مستقیم با رئیس دستگاه قضا احیای پوشش و رشت الکتریک با تلاش دستگاه قضا به نتیجه رسید.

وی با اشاره به برنامه‌های خود در خصوص احیای ایران پوپلین، ریسندگی خاور و کنف کاران بیان کرد: در خصوص سایت زباله سروان که مرگ خاموش شهرستان ماست اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن بوده و برای رودخانه زرجوب آلوده‌ترین رودخانه جهان معروف است کد تخصیص داده شد تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه ما رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های آن‌ها است گفت: ما خود را نوکران مردم می‌دانیم و تا حصول نتیجه حتماً پیگیر خواهیم بود.

احمدی با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیارد وام‌های کم‌بهره داده و بیش از پنج میلیارد اعتبار برای مدارس گرفته شد، افزود: رفع مشکلات رانندگان تاکسی از دیگر برنامه‌هایی بود که به‌طورجدی به آن پرداختیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند، گفت: با شرکت در انتخابات که متعلق به خود مردم است و انتخاب فردی آگاه دغدغه مند و مردمی می‌توان به پیشرفت کشور امیدوار بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد رضا احمدی کارخانه های گیلان رشت الکتریک کارخانه پوشش مجلس یازدهم کارخانه ها تصویب طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در بخش آبدان شهرستان دیر خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه در این جلسه با حضور اعضای شورا، طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردمی مورد بررسی قرار گرفت، اظهارداشت: طرح‌های مختلفی از سوی مردم و بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری است که در این جلسه توسط اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط که فرایند آن در کارگروه تخصصی طی شده است برای تصویب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در حوزه پرورش آبزیان و تکثیر لارو و تولید بچه ماهی مطرح شد گفت: طرح‌های پرورش آبزیان جزء سیاست‌های اصلی استان بوشهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس، به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر بخشی دیگر طرح‌ها را در حوزه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده‌های استان دانست و تصریح کرد: توسعه مجتمع‌های خدماتی بین راهی مورد نظر ما است چراکه هرچه تعداد این مجتمع‌ها افزایش یابد امکان خدمات به حوزه حمل و نقل جاده‌ای و ایمنی راه‌ها و مسافران بیشتر فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: ساخت کارخانه سیمان سفید در آبدان دیر که فرایند آن طی شده بود در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تصویب شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ طرح مطرح شده در این شورا رأی مثبت لازم را کسب نکرد گفت: مابقی طرح‌های مطرح شده در این جلسه برای اجرا رأی آورد و ان‌شاءالله طرح‌ها و موضوعات جدید سرمایه‌گذاری در جلسات بعد و هفته آینده مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر افزایش مشارکت مردم در طرح‌های سرمایه‌گذاری را یکی از اولویت‌های استان دانست و تأکید کرد: آنچه تدبیر مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شده است.

محمدی‌زاده بیان کرد: سرمایه‌گذاری مردم راهکار اساسی برای حل اشتغال، تولید و پیشرفت جامعه و استان بوشهر است و ما از بخش خصوصی، سرمایه‌ گذاران و کارآفرینان به جد حمایت می‌کنیم و کارها در این حوزه تسریع می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی