Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو واضحا گفت یوونتوس از او انتظار قهرمانی در سری آ را نداشته است

آندره آ پیرلو، سرمربی 42 ساله ایتالیایی پس از یک فصل سرمربیگری در یوونتوس و کسب کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا، از هدایت این باشگاه برکنار شد و جایش به ماسیمیلیانو الگری خواهد داد. پیرلو با انتشار پستی در اینستاگرام، در خصوص برکناری اش از یووه نوشت:

اولین فصل من به عنوان سرمربی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل دشوار و پرفشاری بود اما با این حال بازهم فوق العاده بود. وقتی یوونتوس با من تماس گرفت، هرگز به ریسکی که در انتظارم بود فکر نکردم گرچه مشخص بود چه خطراتی در انتظار من است. اگر به عقب برگردم، بازهم تصمیم قبلی ام را می گیرم، اگرچه از تمام موانعی که پیش رویم بود و این دوره سخت برای همه، آگاه بودم. این سختی ها مانع آن شد تا برنامه ها را دقیقا مطابق خواسته و سبک بازی مد نظرم پیش ببرم اما با این حال من به اهدافی که از من خواسته بودند، رسیدم. این ماجراجویی با وجود پایان غیرمنتظره اش، باعث شد آینده مورد نظرم شفاف تر از گذشته باشد. امیدوارم دوران مربیگری ام مثل تجربه بازیگری ام، پر از لذت و رضایت باشد. اکنون وقت آن است تا با چالش های جدیدی در این بازی روبرو شوم اما از خانواده یوونتوس که در این فصل همواره حامی و نزدیک به من بودند، تشکر می کنم. 

رسمی؛ آندره آ پیرلو از یوونتوس اخراج شد 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) تاتنهام به جذب مهدی طارمی علاقه مند است / ادعای O Jogo هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد

مدیر سابق یوونتوس گفت الگری در پایان فصل از این تیم برکنار می شود اما باشگاه ترجیح داده به خاطر سهمیه لیگ قهرمانان جایگاه او را در مقطع کنونی تضعیف نکند. 

یوونتوس در نیم فصل اول نتایج خوبی به دست آورد و همراه با اینتر در کورس اسکودتو بود اما نیم فصل دوم برای آنها فاجعه بار بود و حالا باید تلاش کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند. انتقادها از ماسیمیلیانو الگری بابت نتایج و فوتبال تدافعی به بالاترین حد خود رسیده و در رسانه ها گفته می شود بیانکونری با تیاگو موتا برای فصل آینده به توافق رسیده است. با این حال هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر اخراج الگری از سوی باشگاه یوونتوس منتشر نشده است.

به گزارش توتو یووه، لوچانو موجی که از حامیان مکس الگری بود و معتقد بود بیانکونری باید او برای فصل آینده هم نگه دارد، در مورد آینده مربی یوونتوس گفت:

یوونتوس راه سکوت را انتخاب کرده که اغلب سودی ندارد؛ به ویژه زمانی که اخبار به شدت میان رسانه ها و هواداران پخش می شود. یوونتوس احتمالا به خاطر ایجاد بهانه برای تیم می ترسید و به همین دلیل الگری را به طور علنی تضعیف نکرده است. او هنوز باید سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد و فینال جام حذفی هم در راه است. به جای سکوت، یوونتوس باید همه را از تمایل خود برای اخراج الگری در پایان فصل مطلع می کرد. نیازی نبود که الگری از طریق آدریانو گالیانی این موضوع را بفهمد. گالیانی بعد از یک جلسه شام با جونتولی از قصد یووه برای اخراج الگری مطلع شده بود و به الگری اطلاع داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی