Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: شورای نگهبان یکی از نهادهای مهم و حساس نظام جمهوری اسلامی ایران است که براساس قانون اساسی وظیفه مهم و حیاتی را بر عهده دارد، نهادی که متشکل از ۶ نفر فقیه و ۶ حقوق دادن است.

امام جمعه زرین‌شهر افزود: در دنیا هم به طرق و شکل‌های مختلف نهادی همچون شورای نگهبان وجود داردو فراموش نکنیم که شورای نگهبان تنها بر اساس قانون رفتار می‌کند و به جناح و گروهی وابسته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه پیش روی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری متذکر شد: نامزدهای احراز صلاحیت شده براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب از دادن وعده وعیدهای غیر عملی به جد پرهیز کنند چراکه مردم از شعارهای مختلفی که پشتوانه عملی ندارد خشته شده‌اند.

باقریان خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ درصد شعارها به نوعی یک ایده هستند که در ذهن افراد مختلف شکل بسته اما این ایده تا تحقق نهایی فاصله بسیاری دارد خب نباید به مردم بی جهت وعدههای توخالی داد البته اینبار مردم هوشیارتر از گذشته هستند.

خطیب نماز جمعه زرینشهر با توجه به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ تأکید کرد: مشکل اصلی مردم سیاست خارجی نیست این یکی از کلید واژه‌های مهم و حساس بیانات ارزشمند رهبری است که باید تمامی نامزدها به آن توجه کنند، مشکل اصلی مردم معیشت و اشتغال است، اصول سیاست خارجی تنها به دست دولت‌ها و اشخاص نیست، بنابراین عده‌ای با بیان سیاست خارجی به سمت دو قطبی کردن جامعه نروند، در سیاست خارجی همیشه دو گفتمان وجود داشته، گفتمان ایستادگی و مقاومت و گفتمان وادادگی، و البته شکی نیست که تاکنون آنچه برای کشور عزت آفرین بوده گفتمان ایستادگی ومقاومت بوده است.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ متذکر شد: مهم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است و همه وظیفه دارند برای تحقق این مهم تلاش کنند، مشکلات زیادی مردم را گرفتار کرده است اما بدانیم قهر با صندوق های رای نه تنها مشکلات را حل نخواهد کرد بلکه باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد.

باقریان یادآور شد: تجربه نشان داده هر کجا مردم اعتقادی وارد عمل شدند و مدیران انقلابی هم حمایت کردند گره‌های بزرگی از زندگی مردم باز شده است.

امام جمعه زرین‌شهر با اشاره به وجود برخی نواقص در شهرستان لنجان و تاکید برا اهتمام مسؤولان برای رفع این مشکلات تصریح کرد: گره های مشکلات شهرستان تنها با وحدت و همدلی همه باز خواهد شد، کسی به تنهایی نمی تواند مشکلات اساسی شهرستان را حل و فصل کند، برخی سیاست و قوانین غلط سرمایه های بسیاری را از این شهرستان دور کرده است.

وی تأکید کرد: پیشنهاد ایجاد شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان با حمایت توده مردم شهرستان می‌تواند کارهای بزرگی را به دست مردم و حمایت مسؤولان به ثمر برساند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان