Web Analytics Made Easy - Statcounter

فران تورس معتقد است این موضوع که منچسترسیتی هرگز فاتح لیگ قهرمانان نشده، انگیزه مضاعفی برای این تیم است.

فران تورس، وینگر 21 ساله منچسترسیتی در مصاحبه با یوفا در مورد فینال لیگ قهرمانان، تقابل با چلسی و پپ گواردیولا صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، فران تورس در مورد تتوی لنگر خود با عنوان «از غرق شدن امتناع ورزید» گفت:

من به همراه خواهرم و پسر عمویم زدم و معنی آن دقیقاً همین است که من از غرق شدن امتناع می کنم، مهم نیست که شرایط چگونه است و چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید قدم بردارید و شرایط را تغییر دهید و من فکر می کنم این عبارتی است که برای هر سه نفرمان معنای بسیاری دارد. این ذهنیتی است که بازیکنان باید داشته باشند، این که تلاش کنند و بهترینی باشند که می توانند باشند و حتی تبدیل به بهترین مطلق شوند. این همان چیزی است که من هر روز در زمین و خارج از زمین با رژیمم، چیزی که می نوشم و تمریناتم در سالن، برای آن کار و تلاش می کنم. نه تنها مهم است که تلاش کنید و بازیکن بهتری باشید، بلکه همچنین این موضوع هم اهمیت دارد که دوران حرفه ای شما تا چه اندازه طول می کشد و به کجا می رسد.

تتویی که فران تورس در مورد آن صحبت کردکار کردن با پپ گواردیولا

اگر می خواهید بهترین باشید، باید با بهترین کار کنید و در حال حاضر، پپ به خاطر تمام چیزهایی که به دست آورده و برای آن چه در منچسترسیتی انجام داده است، بهترین سرمربی دنیاست. مهم تر از همه، برای نحوه ارتباط برقرار کردن و گرم گرفتنش با آدم و این که چگونه به تو کمک می کند تا پیشرفت کنید و همچنین برای این که چگونه تلاش می کند تا به تیم کمک کند، او بهترین است. اگر لازم باشد که او نیم ساعت دیگر بماند تا شما کاری را درست انجام دهید، او این کار را می کند. او برای این کار زندگی می کند و تمام وقت خود را به فوتبال اختصاص می دهد که به نظر من همین موضوع تمام تفاوت ها را رقم می زند.

باید بگویم که او مرا به بازیکنی کاملاً متفاوت نسبت به بازیکنی که قبل از آمدن به منچسترسیتی بودم، تبدیل کرده است. پپ به من کمک کرده است تا بتوانم در هر پست هجومی ای بازی کنم و این در حالی است که در گذشته فقط در سمت راست بازی می کردم. هر چقدر یک بازیکن بتواند در پست های بیشتری بازی کند، شانس بیشتری برای بازی کردن دارد و فوتبالیست بهتری است. هنوز هم هر روز از او چیز جدیدی یاد می گیرم.

روتین قبل از بازی های فینال

اگر بگویم که باید طوری برای بازی آماده شویم که انگار این هم فقط یک بازی دیگر است، دروغ گفته ام. به محض بیدار شدن، می دانید که روز خاصی است اما در پایان روز، باید تا جایی که ممکن است خونسرد باشید و روی بازی بسیار متمرکز باشید. شما می توانید تشریفات خاص خود را انجام دهید، البته اگر تشریفات خاصی دارید یا این که اگر می خواهید، خواب کوتاهی داشته باشید. شما همان کارهایی را انجام می دهید که روزهای دیگر انجام می دهید. آیا در جایی که من بزرگ شده ام، بازی را خواهند دید؟ من در Foios بزرگ شدم که یک روستای کوچک است اما فکر می کنم که مردم بازی را تماشا و من و منچسترسیتی را حمایت خواهند کرد چون آن ها حامیان بسیار خوبی هستند.

چلسی

آن ها واقعا دردسر ساز هستند زیرا همیشه در حال تعقیب توپ هستند. آن ها خیلی می دوند و خواهان گرفتن توپ هستند. آن ها فقط به دنبال ضد حمله نیستند، آن ها همچنین خواهان گرفتن توپ از شما هستند. منچسترسیتی تیمی است که دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد و گاهی گرفتن توپ از ما بسیار سخت است اما آن ها مقابل ما کار بزرگی انجام داده اند. در حقیقت آن ها ما را دو بار شکست داده اند. منظورم این است که شما هرگز نمی دانید که در فینال لیگ قهرمانان چه اتفاقی می افتد.

ما یکی از بهترین تیم های دنیا هستیم، پس باید تلاش کنیم و بازی را ببریم. ما قهرمان لیگ برتر شدیم که کار بسیار سختی است و شما باید در طول کل فصل سخت کار و تلاش کنید تا به آن برسید. اما پیروزی در فینال لیگ قهرمانان نور علی نور است. منچسترسیتی هرگز قهرمان لیگ قهرمانان نشده که این انگیزه مضاعفی برای ماست و ما در این ایستگاه آخر سخت تلاش خواهیم کرد و با هیجان زیادی به استقبال این بازی می رویم چون فراتر از هر چیزی، این در مورد لذت بردن از بازی است.

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) تاتنهام به جذب مهدی طارمی علاقه مند است / ادعای O Jogo هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فران تورس فینال لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد

سرمربی آرسنال باور دارد که منچستر سیتی هم لغزش خواهد داشت.

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، آرسنال قرار است مقابل بورنموث قرار بگیرد. میکل آرتتا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی در مورد امتیاز از دست دادن منچستر سیتی صحبت کرد، تنها در صورت این اتفاق است که توپجی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر شانس خواهند داشت

آیا از اعماق قلبتان باور دارید که منچستر سیتی امتیاز از دست خواهد داد؟

با قلب و روحم به رخ دادن چنین اتفاقی امیدوارم، پس بله! همه شما می دانید اوضاع از چه قرار است. شما دوست دارید در همه بازی‌های خودتان دائماً پیروز شوید و به این نیاز دارید که حریفتان هم امتیاز از دست بدهد. به رخ دادن چنین اتفاقی دل بسته‌اید. ما باید کار خودمان را انجام دهیم  اگر آنها ببرند شما باید احساسات خودتان را کنترل کنید، چون اهمیتی ندارد که در آن روز چه اتفاقی می‌افتد؛ همچنان امتیازات و بازی‌های زیادی باقی مانده‌اند. شما باید عملکرد خوب خودتان را تکرار کنید و برای بازی بعد آماده شوید و با همان ریتم به زمین برگردید. این چیزی است که ما برای آن تلاش می‌کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر