Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@23:56:00 GMT

مرکز واکسیناسیون خودرویی درورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۱۹۰۵

بابک عشرتی، با بیان اینکه تمام فرآیند کار از حفظ زنجیره سرما، شیوه ارائه خدمت و نحوه پیگیری عوارض احتمالی در افراد واکسینه شده به شدت نظارت می‌شود، گفت: بیست و چهار مرکز تجمیعی واکسیناسیون در منطقه دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازه شده و به زودی یک مرکز خودرویی نیز در استادیوم آزادی آماده ارائه خدمت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امکان افزایش مراکز واکسیناسیون در صورت نیاز، افزود: تاکنون بیش از ۲۳۰ هزار دوز واکسن در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران تزریق شده که از این تعداد ۱۷۰ هزار دوز مربوط به واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال بوده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان