Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@00:19:00 GMT

شمار مبتلایان به کرونا در جهرم به ۱۶۵۷۵ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۱۹۸۰

شمار مبتلایان به کرونا در جهرم به ۱۶۵۷۵ نفر رسید

ارجمند گفت: تا کنون تعداد ۱۶ هزار و ۵۷۵ بیمار در شهرستان های جهرم و خفر به مبتلا به بیماری کرونا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید مجید ارجمند»، امروز (جمعه ۷ خرداد)، به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: امروز روند شناسایی بیماران مبتلا به کرونا همچون روزهای گذشته ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، افزود: متاسفانه امروز شاهد شناسایی ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا بودیم که این رقم به نسبت به آمار روز گذشته با کاهش رو به رو بوده است.

 

وی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، اذعان کرد: در مجموع تعداد ۱۶ هزار و ۵۷۵ نفر در شهرستان های جهرم و خفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

ارجمند همچنین تعداد کل نمونه های گرفته شده تا کنون را ۵۱ هزار و ۴۳۱ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: بیماران کرونایی سایر مراحل درمان خود را تحت نظارت کادر درمان بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم سپری می کنند.

 

وی به بیماران مبتلا به کرونا که در قرنطینه در حال سپری کردن دوران بیماری خود هستند، اشاره کرد که در حال حاضر تعداد آنها ۲۹۰ نفر بوده که مراحل درمان خود را در منزل سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین به آمار بهبودیافتگان کرونایی نیز اشاره کرد و عنوان داشت: شمار بهبود یافته های مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر نیز تا کنون به ۱۶ هزار و ۳۱ نفر رسیده است.

 

وی تعداد كل بیماران بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۵۳ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد،  ۴۸ بیمار در بخش های عمومی و پنج بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند به ترخیص ۲۰ بیمار کرونایی از بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین روز گذشته تعداد هفت بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به شمار جان باختگان کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد که تعداد آنها از ابتدا تا کنون به ۲۰۳ نفر رسیده است.

 

وی در پایان گفت: شهروندان از شنبه هشتم خرداد ماه، برای تلقیح واکسن حتما باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کرده و در تاریخی که به آنها پیامک می شود، به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا کرونا در فارس مقابله با کرونا شهرستان های جهرم و خفر کرونا در شهرستان مبتلا به کرونا تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند

نورالدین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح روز بیماری‌های خاص از افزایش بودجه اختصاصی به صندوق بیماران خاص، صعب العلاج و نادر در سال ۱۴۰۳ از ۷ هزار میلیارد تومان به مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان خبر داد.

وی اظهار داشت: ۱۰ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان ایلام مشمول حمایت این صندوق و اداره کل بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه بار مراجعه بیماران خاص در ایلام به مراکز درمانی ۶۱ هزار بار بوده است، گفت: از ابتدای آغاز طرح تاکنون بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان بابت حمایت از بیماران خاص توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

رحیمی افزود: ۱۰۷ بیماری خاص مشمول حمایت‌های این صندوق هستند.

کد خبر 6100083

دیگر خبرها

  • بحران کمبود پرستار در کانادا
  • ۱۰ هزار بیمار خاص ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • بهبود لکنت زبان در مبتلایان به اختلال گفتاری با استفاده از ویدئو
  • ۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • خطر حمله قلبی در این بیماران بیشتر است
  • توصیه‌هایی برای بیماران مبتلا به فشار خون (فیلم)
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری