Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران  درباره حادثه سقوط یک خودروی آفرود در جاده وردیج اظهار داشت: نیروهای آتش‌نشانی از طریق سامانه ۱۲۵ از وقوع این حادثه در جاده‌ وردیج بعد از روستای واریش اطلاع پیدا کردند و بلافاصله تیم‌های نجات کوهستان به محل اعزام و اقدامات لازم را جهت نجات جامعه حادثه‌دیدگان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خودروی آفرود، یک دستگاه جیپ بدون سقف بود که در مسیر نامناسب با سه سرنشین خانم و چهار سرنشین آقا در حال حرکت بوده که واژگون و ۱۰ متر به پایین جاده پاکوب سقوط کرده و پس از برخورد با یک درخت متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: سه سرنشین این خودرو حین سقوط خودرو به بیرون پرت شده و ۴ نفر در داخل خودرو قرار داشتند که نیروهای آتش‌نشانی به همراه عوامل هلال احمر اقدامات لازم را جهت نجات جان این افراد انجام دادند.

ملکی خاطرنشان کرد: وضعیت چهار مصدوم نامساعد بود که توسط نیروهای اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

4747

کد خبر 1519657

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سقوط از ارتفاع جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران