Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@05:23:19 GMT

مربی سایپا: قطعاً در لیگ برتر خواهیم ماند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۲۲۲۵

کوروس آقازاده می گوید فولاد تیمی است که فوتبال را فکورانه بازی می‌کند.

مربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که تیمش در پایان فصل در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

به گزارش طرفداری، کوروس آقازاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:

درباره بازی فردا باید بگویم که بازی خیلی مهمی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با تیم خیلی خوبی به نام فولاد بازی داریم که نمایش تحسین‌برانگیزی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. فولاد تیمی است که فوتبال را فکورانه بازی می‌کند و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. ما شناخت خوبی از این تیم پیدا کردیم و ان‌شاءالله تمام سعی‌مان را می‌کنیم که بتوانیم فردا با ارائه یک فوتبال مطلوب نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

وی درباره شرایط تیم سایپا خاطر نشان کرد:

از زمانی کادر فنی جدید تیم سایپا را تحویل گرفته است، خیلی نتوانستیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. تنها هدف ما این بوده است که در مدت باقیمانده سطح کیفی بازیکنان را ارتقا دهیم و تمام تلاش‌مان را در این خصوص خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال سایپا افزود:

ما قطعاً تلاش‌مان را برای پیروزی مقابل فولاد خواهیم کرد و اینکه تیم در چند هفته نتوانسته برنده شود یک بخشی از آن به ذهنیت بازیکنان برمی‌گردد و ما تلاش کردیم این ذهنیت را تغییر دهیم و امیدواریم که موفق باشیم. فولاد خوزستان تیم بسیار خوبی است، تیمی که فوتبال را آنطور که دلش می‌خواهد بازی می‌کند. فولاد نتایج خوبی گرفته، دانش فنی کادر فنی این تیم بسیار بالاست و کلاً تیمی قابل احترام به شمار می‌آید.  تیم ما هم دست و پا بسته نیست و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که پیروز از زمین بیرون بیاییم.

آقازاده در مورد این موضوع که سایپا با 15 گل زده در مقابل دومین خط دفاع برتر لیگ بازی خواهد کرد، گفت:

ما نقاط ضعف‌مان را می‌شناسیم و سعی کردیم این نقاط ضعف را بهبود ببخشیم. کلاً همه تیم‌ها در بازی‌های باقیمانده کار سختی دارند. اولویت تمرینات ما بر پایه نقاط ضعفی بوده است که تیم داشته و هدف کادر فنی جدید این است که این نقاط ضعف را ترمیم کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوارند که سایپا در لیگ برتر بماند، گفت:

ما قطعاً در انتهای فصل در لیگ برتر خواهیم ماند، ولی کار سختی در پیش داریم، باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و همدل باشیم تا موفق شویم، ولی یقین بدانید که تیم سایپا در لیگ برتر می‌ماند.  

اخبار داغ 

50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) تاتنهام به جذب مهدی طارمی علاقه مند است / ادعای O Jogo هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تلاش مان لیگ برتر کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ساسان انصاری در دقیقه ۱۱ تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند؛ در دقیقه ۶۰ امین کاظمیان گلزنی کرد و موجب کامبک آلومینیوم شد.

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد کد خبر 749864

دیگر خبرها

  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم