Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خضری گفت: امروز وقتی صحبت های مردم را می شنویم، مشاهده می کنیم که آنچه مشارکت مردم را در انتخابات بالا می برد برخورد با مفسدان و رد صلاحیت فاسدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مهدی خضری» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۷ خرداد) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود و در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس از کلیت و چهره مجلس تقدیر کردند، البته برخی سعی کردند چهره انقلابی مجلس را تخریب کنند که هدف آنها ناامید کردن مردم از انتخاب دولت جوان و حزب اللهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: امروز وقتی صحبت های مردم را می شنویم، مشاهده می کنیم که آنچه مشارکت مردم را در انتخابات بالا می برد برخورد با مفسدان و رد صلاحیت فاسدان است و این منطق غلطی است که فاسدان را بیاوریم تا مشارکت افزایش می یابد.

 

وی افزود: در روزهای گذشته احراز صلاحیت ها اعلام شد ولی جریان رسانه ای نظام سلطه، شورای نگهبان را آماج حملات رسانه ای خود قرار داد و در واقع آنهایی که امروز غزه را می زنند ارکان جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند.

 

حجت الاسلام خضری با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات لیله القدر انقلاب اسلامی است و سرنوشت کشور در این روز مشخص می شود و ان شاالله همه بیدار باشیم و آگاهانه در انتخابات شرکت کنیم.

 

وی در ادمه با اشاره به نکات کاربردی و راهگشا در نهج البلاغه اظهار کرد: نهج البلاغه کتابی است که ظرفیت تمدن سازی را دارد زیرا نکات این کتاب کاربردی بوده و راهبردی برای نظام سازی است.

 

امام جمعه موقت قزوین تأکید کرد: در حکمت ۸۹ نهج البلاغه آمده است که هر کسی رابطه خود با خدای خویش را اصلاح کند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح می‌ کند، این روایت ابعاد فردی، اجتماعی و سیاسی دارد و اگر ما اینگونه عمل کنیم رابطه ما در همه امور اصلاح می شود.

 

وی توضیح داد: مرحوم ابوترابی از شخصیت هایی بودند که بر اساس این روایت نهج البلاغه عمل کردند به طوری که در زمان اسارت و در کشور عراق، سرهنگ و افسر عراقی مجذوب شخصیت ایشان شده بودند.

 

حجت الاسلام خضری با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی مرد میدان و دیپلماسی بود و راز موفقیت حاج قاسم سلیمانی در جذب افراد و همین روایت نهج البلاغه بود به طوری که وقتی ایشان به شهادت رسید حتی مسیحیان و اهل تسنن هم برای سردار سلیمانی عزاداری کردند.

 

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) هم رابطه خود را با خداوند متعال اصلاح کرد و از همین رو در دل های مردم جا دارد، بنابراین کلید گشایش ارتباطات ما با خداوند، تقوا است و بر اساس روایات اگر تقوا پیشه کنیم و رابطه خود را با خدا اصلاح کنیم خدا همه امور ما را درست می کند.

 

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: امام خمینی (ره) با تقوا عمق استراتژیک و سردار سلیمانی با تقوا مشارکت درست کرد، اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند عمق استراتژیک یعنی حضور و مشارکت مردم که این امر ارتباطی به شورای نگهبان ندارد و نباید آدرس غلط داد که عملکرد شورای نگهبان باعث ریزش آرا می ‌شود.

 

 وی یادآور شد: وجود تقوا در مدیران است که عمق استراتژیک را درست می کند و در واقع ما از جایی ضربه می خوریم که از انسان های متخصص ولی بدون تقوا استفاده کردیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه موقت قزوین مشارکت مردم انتخابات حجت الاسلام نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور، در پی تشدید موج گرما با ثبت بالاترین حد نصاب دمای هوا و اعلام وضع اضطراری، زندگی صد‌ها میلیون نفر در جنوب و جنوب شرق آسیا با خطر مواجه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

۱) شهروندان تایلندی 
۲) سوم ساک سوتیم - وزیر بهداشت تایلند
۳) شهروند کامبوجی 
۴) کارگر ویتنامی 
۵) دانش آموز فیلیپینی

ثبت دمای ۵۲ درجه سانتیگراد در بانکوک تایلند و فشار مضاعف بر نیروگاه‌های تولید برق، شهروندان تایلندی را در گرمای شدید با کمبود برق و خطر گرمازدگی مواجه کرده است.
بر اساس اعلام وزبر بهداشت تایلند افزایش بی سابقه دمای هوا در این کشور، موجب جان باختن بیش از ۳۰ نفر شده است. گرمای هوا و قطعی برق زندگی مردم میانمار و کامبوج را نیز با اختلال مواجه کرده است.
حکومت نظامیان میانمار، اما گرمای شدید را بهانه کردند و با انتقال آنگ سان سوچی، رهبر ساقط شده این کشور از زندان به محلی نامعلوم به این شرایط جوی، جنبه سیاسی دادند.
مردم ویتنام نیز برای فرار از گرمای طاقت فرسای این روز‌ها، کسب و کار‌های خود را به ساعات اولیه صبح تا نزدیکی ظهر، موکول کرده اند. گرمای سوزانی که زندگی میلیون‌ها اندونزیایی را با خشکاندن زمین‌های حاصلخیز به چالش کشیده و موجب تعطیلی سراسری مدارس و دانشگاه‌ها در بنگلادش و فیلیپین شده است.
هوای داغ ناشی از پدیده ال نینو که بنا به پیشبینی کارشناسان، قاره آسیا به ویژه جنوب و جنوب شرقی آن را در میان تغییرات سوء آب و هوایی، ظرف چند ماه آینده دچار کم آبی و خشکسالی خواهد کرد.

 

دیگر خبرها

  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد