Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا طی مصاحبه‌ای درباره موارد زیادی از جمله آینده کاپیتان و مربی این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

لاپورتا گفت: مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی "به خوبی پیش می‌رود"، اما هنوز بر سر قرارداد توافقی حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غول‌های لالیگا مصرانه خواهان ماندن مسی در نیوکمپ هستند، اما قرارداد فعلی او رو به اتمام است و این ستاره هر لحظه به سوی عنوان "بازیکن آزاد" نزدیکتر می‌شود.

باشگاه بارسا تمام تلاش خود را برای حفظ مسی به کار بسته و لاپورتا اعتراف می‌کند که بهترین پیشنهاد ممکن به برنده ۶ توپ طلا ارائه شده است.

لاپورتا امروز (جمعه) در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: قرارداد جدید مسی به خوبی پیش می‌رود، اما هنوز چیزی قطعی نشده است. ما باید با همه مدیران دست اندر کار همکاری کنیم. ما پیشنهادی ارائه خواهیم داد که در حد امکانات باشگاه باشد. رابطه ۲ طرف خوب است. ما برای ادامه کار لئو هر آن چه در حد امکانات باشگاه باشد را مهیا خواهیم کرد.

لاپورتا افزود: ما در چارچوب امکانات بارسا پیشنهادی ارائه داده ایم. لئو مطمئناً شایسته چیز‌های بیشتری است و می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری برسد؛ اما به دلیل تمایلش برای بزرگی بارسا، من فکر می‌کنم او از تلاش‌های انجام شده راضی باشد و برای ادامه کار بسیار هیجان زده است. مسئله پول نیست، این یک پروژه تیمی است. ما نسبتا خوش بین هستیم.

لاپورتا درباره آینده رونالد کومان، سرمربی تیمش نیز گفت: در این بخش نیز تصمیمی اتخاذ نشده، اما مذاکرات با مربی هلندی در برنامه است.

لاپورتا در مورد این موضوع افزود: با توجه به این که کومان در اولین فصل حضور خود کوپا دل ری را کسب کرد، در بارسا هیچ فصل انتقالی وجود ندارد. ما به فصلی که به تازگی پشت سر گذاشته ایم، احترام می‌گذاریم و همان طور که به مربی گفتیم، درباره آینده ضمن ارزیابی امور تصمیم گیری خواهیم کرد. ما همیشه نسبت به کومان با نهایت احترام رفتار کرده ایم. در پایان فصل مسائل را ارزیابی و برای فصل بعدی تصمیم گیری خواهیم کرد. قرار گذاشته ایم که هفته آینده یکدیگر را ببینیم.

رئیس بارسا افزود: او با ما قرارداد دارد و ما در حال ارزیابی فصل هستیم. ما در حال گفت‌وگو هستیم تا آن چه را که برای فصل آینده می‌خواهیم به اشتراک بگذاریم و در این گفت‌وگو‌ها همه چیز ارزیابی می‌شود. از دیدگاه حرفه‌ای، رفتار، شخصیت بارسلونا و ...! این کار به صورت عادی انجام می‌شود و در مسیر درست قرار دارد. اولین کسی که از تصمیم ما مطلع خواهد شد، رونالد خواهد بود و ما در حال نزدیک شدن به آن نقطه هستیم.

بیشتر بخوانید 

ستارگانی که با وجود علاقه به بارسلونا هیچگاه در این تیم بازی نکردند لیست تیم ملی فوتبال اسپانیا برای یورو اعلام شد/ راموس غایب بزرگ جام!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)