Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان فولاد و سایپا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر هم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر بین تیم ‌های سایپا و فولاد اظهار داشت: حساسیت بازی فردا برای هر دو تیم یکسان است. تیم سایپا برای جنگ با تیم‌هایی که در جدول کنار هم هستند، به میدان می‌آیند و ما نیز برای رقابت با دیگر تیم‌ها برای رسیدن به بالای جدول تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو سه هفته اخیر که تغییر سرمربی داشتند، سبک و شیوه بازی آن‌ها کاملا عوض شده است و متفاوت بازی می‌کنند.

وی افزود: می‌دانیم سایپا تیم خوب و با کیفیتی است که بازیکنان خوبی دارد، تمام تمرکز ما باید روی تیم خودمان باشد تا بتوانیم به مانند همه مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم و تلاش کنیم تا ان‌شاءالله به موفقیت برسیم. سرمربی فولاد تصریح کرد: نکته ای که حائز اهمیت است و باید به آن دقت داشته باشیم این است که در بازی عقب افتاده باید با تمام توان به مصاف حریف برویم و تلاش کنیم چرا که برای بودن در جمع مدعیان به آن نیاز داریم و این را به بازیکنان هم گفته‌ام که باید بهترین عملکرد را در ادامه مسابقات داشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.   *آقازاده: یقین داشته باشید سایپا در لیگ برتر می ماند کوروس آقازاده مربی تیم فوتبال سایپا که به دلیل محرومیت فراز کمالوند، در نشست خبری قبل از دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر بین سایپا و فولاد شرکت کرده بود درباره این مسابقه اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی را با تیم خوبی به اسم فولاد پیش رو داریم که نمایش تحسین برانگیزی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. فولاد فوتبال را فکورانه بازی می‌کند و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. وی افزود: شناخت به نسبت خوبی از فولاد پیدا کرده‌ایم و سعی می‌کنیم فردا با ارائه یک فوتبال مطلوب نتیجه خوبی به دست آوریم. از وقتی فراز کمالوند و کادرفنی جدید تیم سایپا را تحویل گرفت شاید نمی‌توانستیم تغییری در بازیکنان ایجاد کنیم اما تنها هدف‌مان این است سطح کیفی بازیکنان را ارتقا بدهیم و در بازی‌های باقی‌مانده هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه با توجه به برنده نشدن این تیم در زمین در 10 هفته اخیر آیا می‌توانند فولاد را شکست بدهند تصریح کرد: برای برنده شدن تمام تلاش خود را می کنیم اما اینکه تیمی در چند هفته متوالی نتوانسته برنده شود به ذهنیت بازیکنان بازمی‌گردد. تلاش کردیم این ذهنیت را عوض کنیم و فکر می‌کنم بتوانیم موفق باشیم. آقازاده درباره وضعیت تیم فولاد گفت: تیم بسیار خوبی است که فوتبال را آنگونه که می‌خواهد بازی می‌کند. نتایج نسبتا خوبی هم در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد. کارفنی و دانش فنی مربیانش خیلی بالا است و تیم قابل احترامی است اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و تمام تلاش‌ خود را برای اینکه فردا برنده از زمین بیرون بیاییم به کار می‌گیریم. وی درباره نقطه ضعف سایپا در گلزنی و خط دفاعی قدرتمند فولاد توضیح داد: نقاط ضعف و قوت خود را می‌شناسیم و سعی کردیم در این مدت این مسائل را بهبود ببخشیم. تمام تیم‌ها در مسابقات باقی‌مانده کار سختی پیش رو دارند ولی اولویت تمرینات ما برپایه نقاط ضعف سایپا بوده و هدف کادرفنی جدید هم ترمیم این نقاط ضعف است. مربی تیم سایپا درباره شانس بقای این تیم در لیگ برتر با وجود فشردگی انتهای جدول گفت: قطعا در لیگ می‌مانیم اما کار بسیار سخت است. باید تمام تلاش خود را به کار کرفته و همدل شویم تا بتوانیم بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. یقین داشته باشید سایپا در لیگ برتر خواهد ماند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر تمام تلاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی تراکتور و فولاد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و فولاد امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تراکتور و فولاد

لیگ برتر ایران (فولاد - تراکتور) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

کد خبر 751003

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد